Hov! Den er jeg faktisk begyndt at se nogle gange med min kæreste. Den bliver bedre og bedre. Hende Lorelai Gilmore minder mig blot frygtelig meget om Dharma fra Dharma & Greg, og jeg troede faktisk de var i familie på en eller anden måde privat. Men det tyder dog ikke på det. Det skal dog lige understreges, at jeg kun ser Gilmore Girls når jeg er sammen med min kæreste.QrazyLeg skrev:Jeg vil aldrig mere høre tøsede bemærkninger om at jeg ser Gilmore Girls!
Kæreste!!
Redaktør: Moderators
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
Og Beverly Hills kommer på DVD i den nærmeste fremtid. Baywatch er iøvrigt også blevet lanceret i det format 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Det har den da gjort siden 80'erne eller sådan noget. Jeg har set nogle af de afsnit de sender op til flere gange. Når serien er slut, jamen så spoler man den da bare tilbage og trykker play. Det er deres koncept, men på den anden side så bliver folk jo også ved med at se det.! Jeg ser det ofte når jeg kommer hjem fra skole.! Mega godt at slappe af til.!Zukot skrev:Apropo lidt fimset serie så er Beverly Hills 90210 startet fra ny igen på TV2
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Siger nok måske mere om hvor ringe Boogie er... det er jo altså en hitliste som hovedsageligt bliver set af 12 årige vi taler om. Den udsendelse har jo ligeså meget mangfoldighed som Thomas Wivel har humor.Ocean#2 skrev:Beverly Hills 90210 har faktisk højere seertal end f.eks. Boogie på DR.! That's a fact...
Siger vel bare lidt om hvor populær denne serie stadigvæk er...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
-
Fairground
- CA Party Freak
Re: ..
Har den da været fra starten... ! "Hva skal jeg gøre, Min Ex vil ikke have mig tilbage" Bu-fucking-huh så har du nok dummet dig eller også er du bare ikke noget for hende... ved ikke hvornår CA blev til en kærligheds brevkasse for ulykkelige teenagere! Som at overhøre en flok piger fra folkeskolen... Tag jer nu sammen det er jo til at få ondt i stenene over!Bakko skrev:hahah det er blevet en total kælling tråd det her
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Fairground skrev:Har den da været fra starten... ! "Hva skal jeg gøre, Min Ex vil ikke have mig tilbage" Bu-fucking-huh så har du nok dummet dig eller også er du bare ikke noget for hende... ved ikke hvornår CA blev til en kærligheds brevkasse for ulykkelige teenagere! Som at overhøre en flok piger fra folkeskolen... Tag jer nu sammen det er jo til at få ondt i stenene over!Bakko skrev:hahah det er blevet en total kælling tråd det her
haha som jeg sagde!!!! få den lyserøde sky ud af det her forum!!
-
Fairground
- CA Party Freak
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
/me farver den syregrøn, tilføjer noget laser og noget tæv&tæknåDjMail skrev:Fairground skrev:Har den da været fra starten... ! "Hva skal jeg gøre, Min Ex vil ikke have mig tilbage" Bu-fucking-huh så har du nok dummet dig eller også er du bare ikke noget for hende... ved ikke hvornår CA blev til en kærligheds brevkasse for ulykkelige teenagere! Som at overhøre en flok piger fra folkeskolen... Tag jer nu sammen det er jo til at få ondt i stenene over!Bakko skrev:hahah det er blevet en total kælling tråd det her
haha som jeg sagde!!!! få den lyserøde sky ud af det her forum!!
Bedre nu DjMail?
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game