Mangel på respekt

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Mangel på respekt

Indlæg af Ace »

Gang på gang ser vi en komplet mangel på respekt. Men nu syntes jeg sgu egentlig grænsen er nået. Læs selv nærmere her :

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 244721.ece

Delfinen er det næst mest intilligente dyr efter os.
[Hvis ikke det endda er klogere end os]

Delfinen der oprindeligt er et havdyr der har gået på land, og udviklet lunger, og bevægeapparat samt hjerne til at styre alle disse komplekse ting som alle andre pattedyr.
Senere gået ned i vandet igen, for at udvikle sig til de sublime svømmere de er. Og endda formentlig vores mest intilligente medslægtning.

At fangst af delfiner også finder lyssky sted under Tun fiskning er også meget meget uacceptabelt. Håber ikke der er nogen af jer der spiser tun, fordi det er ikke særligt smart. Delfiner svømmer nemlig sammen med Tun der ellers er meget generte fisk, der ikke kommer op til overfladen.

Men det gør delfinerne når de skal trække vejret. Så kan fiskerne se hvor tun'ne er. Og smider nettet i vandet. Tillige med tun'en bliver delfinerne også fanget. Desværre udgør de en ALT for stor procentdel af din tindåse med tun.

Men jeg syntes dog nu at denne deciderede nedslagtning var for groft til at lade stå ubemærket.
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
EMR

Indlæg af EMR »

Hvor klamt.. Det er da virkelig så synd for dem!
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Det er ligesom den der pels-organisation, www.peta.tv , de har virkeligt også nogle stygge videoer med noget ála det her....
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

de skal fandme ikke fucke med flipper´s homies!!! så går den vestlige verden amok.
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Der sker fanme så mange sindsyge ting i verden med dyr det er sku ikke til at forstå at folk kan få sig selv til det.
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Hmm, jeg spiser nu stadig tun.... Skal jeg også holde op med at spise havørred fordi det er synd for sandormen jeg sætter på krogen?

Direkte nedslagtning er jeg imod, men det koster altså bønder at spille skak...
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

UnitedPublic skrev: ...men det koster altså bønder at spille skak...
Fedt citat :thumbright:
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

jeg er helt enig med united, der af min kommentar.

Direkte nedslagtning og barbarisk aflivning er selvfølgelig ikke iorden.
Men bare fordi vi ser en delfin i tv som kan hente dine bil nøgler osv. Så betyder det ikke at lortet er fredet.

Må vi se hellere ikke spise ko ? Altså jeg synes Berta er super sød (læs. Prop og Berta)

Og i skal fandme ikke slagte Babe den kække gris :)
Renow
Geografisk sted: Lige her
Kontakt:

Indlæg af Renow »

jeg vil sige
hvis man skal slå dyr ijel så gør det forhelved så de ikke mærker noget så svært kan det altså ikke være
chart.dk@efnet
Ocean
CA Ninja Turtle
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Indlæg af Ocean »

jeg spiser kun halal slagtede rejer... :D
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

Renow skrev:jeg vil sige
hvis man skal slå dyr ijel så gør det forhelved så de ikke mærker noget så svært kan det altså ikke være
Billede

Ved ikke om den mærker det, men det er fanme fælt alligevel.
Behøver jeg sige mere, andet end: Tillykke med den nye frakke dit rige so.
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Kymze

Indlæg af Kymze »

fisk og andre havdyr... lad dem for fanden være i fred nede i vandet... de er hverken værd og æde eller sy frakke af!!

det er og blir en halt anden verden dernede, og man kan ikke mixe det ind i vores verden.. basta!
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

DjMail skrev:de skal fandme ikke fucke med flipper´s homies!!! så går den vestlige verden amok.
Ha ha :D:D Det er bare iorden.
Det sgu en iorden holdning.

Men vi mennesker er vist bare nogle svin ved dyr, sådan er det bare.

Tænk på grisen, gåsen eller den stakkels lille and når du sætter tænderne i den den 24 dec.

Iøvrigt er det mest kød jo bare lig af dyr som har ligget dødt i adskillige timer/år i kølemontre/frost.
JUMMI :)
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Ace skrev:Behøver jeg sige mere, andet end: Tillykke med den nye frakke dit rige so.
Det var da et stygt billede, det til højre...
Men jeg er fuldstændig enig..
Besvar