Kæreste!!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Bakko
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

Kæreste!!

Indlæg af Bakko »

hey Drengene...

Lyder sikkert som en kælling haha men hva fanden kunne være i havde erfaring med det, men !!

jeg har en x kæreste, som jeg har været sammen med i 4 måneder sidste år, så er jeg blevet vild med hende igen og mere glad for hende end før, men hun vil næsten ikke engang snakke med mig, hvis jeg ville invitere hende ud, ville hun klart sige nej? Nogen der nogle gode råd til hvordan jeg måske kan banke lidt fornuft ind i hovedet på hende :D
EMR

Indlæg af EMR »

Go for it, og sørg for at straffe hende ordentligt hvis det er ;);)
Bakko

Indlæg af Bakko »

hehe problemet er hun ikke vil snakke med mig jo ? eller jo hun vil godt hilse og lige sige hej osv. men ikke længere :-S EsMr
simulated
Kontakt:

Indlæg af simulated »

Bakko skrev:hehe problemet er hun ikke vil snakke med mig jo ? eller jo hun vil godt hilse og lige sige hej osv. men ikke længere :-S EsMr
prøv: http://www.saxo.com/item/817486
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Du skal nok overveje hvorfor hun er som hun er overfor dig. Har du gjort noget, siden hun er sådan? Ellers må du jo bare lægge kortene på bordet, det kan jo også ske, at hun ikke fatter en hentydning.
Billede
Bakko

Indlæg af Bakko »

simulated

hahah, en bog ? Jeg kan ikke engang tage mig sammen til at læse de 10-20 sider vi får for på hhx gider jeg sku ikke det er mega stenern en bog..

Sunshine

Jeg ved det ikke, vi har hele tiden har en gnist, og har ikke kunne give slip på hinanden, men hun er færdig med den gnist, kan jeg mærke med hende, tror bare ikke hun vil igen, men det er fandeme svært når man gerne selv vil ?
Kymze

Indlæg af Kymze »

fortæl hendes bedste veninde at du er helt vild efter hende tøsen der.. og lad det sive i mellem tøsserne.. så går der ikke længe, så har du hende hvor du vil ha hende
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
EMR

Indlæg af EMR »

Kymze skrev:fortæl hendes bedste veninde at du er helt vild efter hende tøsen der.. og lad det sive i mellem tøsserne.. så går der ikke længe, så har du hende hvor du vil ha hende
Det lyder som et godt råd :D takker
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

EsMr skrev:Det lyder som et godt råd :D takker
Ehm... Har du 2 profiler eller har du bare samme problem? :?
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

DJ LAU skrev:
EsMr skrev:Det lyder som et godt råd :D takker
Ehm... Har du 2 profiler eller har du bare samme problem? :?
Tænker det samme... IP check plz haha
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

lol for helvede.
Billede
Bakko

Indlæg af Bakko »

hehe var så mig der havde brug for hjælp haha :D EsMr.. du må vidst ha noget af det samme problem :D
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

hva fanden sker ?

hvem fanden har lukket den lyserøde sky´s lyttere herind ? vælter i kæreste problemmer og andet snavs.

Bakko no offense men for fanden.... enten glemmer de tøsen eller også river du fat i hende og fortæller hende at du vil plante din læber mellem hendes ben.

btw. Jeg synes jeg får for lidt i lommepenge, kan i hjælpe mig ? knus og kram - den ulykkelige
Bakko

Indlæg af Bakko »

hahahah DjMail du er for grineren :D Ja du har ret... ellers må jeg rive lidt i kødpølsen hvis det går helt galt hahah :D
EMR

Indlæg af EMR »

Lol :D
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

chreddy1 skrev:www.whatismyip.com :P
Står der så 80.163.22.* når du bruger den side?
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

chreddy1 skrev:www.whatismyip.com :P
For helvede Chreddy. Flet...
Du fatter ikke hvad der menes når der bliver bedt om et ipcheck ?
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Det må være tømmermændene fra julefrokosten igår. Ellers havde det været www.myip.dk der var blevet linket til :P
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Jeg ved godt man skal kæmpe for den eneste ene og hvis man elsker hende så skal man jagte kærligheden og alt det der blah blah. Men helt ærlig, pigen har sagt nej og det bør du respektere. Der er ingen grund til at udstille dig selv mere for hende og det får kun dig selv til at ligne en komplet taber. Så hold dig fra hende, og start forfra med en anden pige.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Låst