jeg vil gøre det på den måde at i sender mig en PB / PM, hvori i skirver hvilket navn der skal stå på kransen, (jeres IRL navn, selvf uden efternavn
hvis i har indvendinger eller kommentarer så skriv dem gerne...
det sidste jeg har fået afvide er at han skal begraves engang i næste uge...
det var meningen det først skulle have foregået i stilhed.. men det er blevet besluttet at fordi kasper havde så mange venner, ville det blive en "offentlig" begravelse.. jeg syntes det er flot hvis folk ville kigge forbi.. men jeg ved som sagt ikke noget om dato eller tidspunkt.. da han endnu ikke er blevet obduceret.. hvilket også vil sige at de ikke er sikre på dødsårgersagen endnu..
--------------------------------
Jeg har lavet en frist da begravelsen er tirsdag og jeg jo meget gerne skulle have pengene der.. det bedst ville være idag søndag.. da min bank er en lille lokal bondebank.. og derfor er langsomme..
så dem der vil være med smid en PM så får i konto nr.
// Kloojve...
-------------------------------
Jeg har bestilt blomster.. men da jeg ikek vidste præcis hvilket beløb jeg kunne købe for.. køber jeg senere på ugen en ny buket til gravstedet.. så til dem der gerne stadig vil være med kan de sagtens nå det.. jeres navn vil også blive skrevet på kortet.. idet alle har været med til at betale buket og krans..
Begravelsen er som skrevet andet sted... kl. 13:00 i Skt. Peders KIRKE i slg. det er rykket fra kapellet til kirken..
mvh. Kloojve