Ja da!! Glæder mig også til din efterhånden så berømte gestus, når du er i Aalborg. Ser den ikke nogenlunde sådan her ud??:FrZ skrev:ses ludere og solskin.
CA Julefrokost: Nu med tid, sted, pris og soveinfo.
Redaktør: Moderators
Ikke helt så rød - men tæt påSunshine skrev:Ja da!! Glæder mig også til din efterhånden så berømte gestus, når du er i Aalborg. Ser den ikke nogenlunde sådan her ud??:FrZ skrev:ses ludere og solskin.
Det bliver så frækt, psy er allerede våd i bukserne - og jeg af ALLE ved det :S
Nu tager jeg til Amsterdam, og Psy bor i min lejlighed med nøgler og alt - crazy shit
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Så har jeg snakket priser med diskoteket.
Desværre havde de aldrig rabat på helflasker til deres privat fester.
Så en hel flaske koster 500 kr.
Fadøl koster 20 kroner
Sjusser koster 20 kroner.
Og snaps koster 10 kroner.
selv om helflaskerne ikke er så billige som vi havde håbet, så håber jeg stadig priserne er til at overkomme.
Desværre havde de aldrig rabat på helflasker til deres privat fester.
Så en hel flaske koster 500 kr.
Fadøl koster 20 kroner
Sjusser koster 20 kroner.
Og snaps koster 10 kroner.
selv om helflaskerne ikke er så billige som vi havde håbet, så håber jeg stadig priserne er til at overkomme.
Hvordan ser resten af jeres aften ud? For I bliver vel smidt ud af Gaslight ved en 23-24 tiden.
Rammer nok byen ved en 1-2 tiden og selvom det næsten er garanteret at frz på det tidspunkt er igang med hans famøse scoretrick midt på åben gade kunne det stadig være interessant at vide hvor resten af den fordrukne forsamling var
Rammer nok byen ved en 1-2 tiden og selvom det næsten er garanteret at frz på det tidspunkt er igang med hans famøse scoretrick midt på åben gade kunne det stadig være interessant at vide hvor resten af den fordrukne forsamling var
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
-
Ace
- [Ltd edition]
- Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!
Bare gør som mig, jeg klipper et stykke ud af et gammelt håndklæde. Den virker hver gang...Zlinky skrev:SLIPS?! Amen biatch! Så skal jeg ud og bruge penge x|DjMail skrev:Kloojve tvang mig til at skrive dette
Dresscode: slips...
men hvis i kommer med det lort som spiller julemusik så får i perm ban fra min hemlig warez kanal!! så ved i det muhahaha
/me bitchslapper Kloojve!!
FR3ZZZZZZZzeeeee KANON du kommer

In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
-
Pilskadden Aka. 80er
- Geografisk sted: HAT
- Kontakt:
Jeg skulle gerne kunne få en del sovepladser. Skriver lige tirsdag senest hvor mange der er tale om.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
Pilskadden Aka. 80er
- Geografisk sted: HAT
- Kontakt:
Argh! Skal aus arbeit d. 18
Dobbelt nitte..

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.