Spil
Perfect dark Zero
Burnout Revenge
TopSpin2
har regnet med en pris på 2700 HBO
Redaktør: Moderators
1250krpp (pp = plusPorto) er budt her fra!Stimme skrev:Hey har en xbox 360 + 3 spil til salg den er som ny er blevet brugt max 5 timer (Uden HDD)
Spil
Perfect dark Zero
Burnout Revenge
TopSpin2
har regnet med en pris på 2700 HBO
Og ?Stimme skrev:der må jeg sige pas den er jo ny
Nu var det et "bud" vil sige, at jeg lægger ud... har ikke sagt den er det værd... det er bare hvad jeg vil give pt.overlord skrev:hvis en PS2 i fin stand ligger i 800-1000kr burde han vel også kunne få mere end de 1250kr du byder. Der er en verden til forskel joGrunden til hans hbo er vel pga. de 3 spil..

Jeg savnede også de gamle spil fra min barndom, så jeg købte her for 2 år siden en Nintendo ES (Brødkasse3dotz skrev:Ikke noget med at videresælge gamle konsoller.
Jeg er sønderknust over, at jeg solgte min gamle Commodore 64, min Amiga 500 og min Sega Megadrive og de dertilhørende spil.
Jeg har mange gange haft lyst til en gang California Games, Sensible Soccer eller noget lignende. Havde jeg bare været klogere dengang.
Jeg har stadig min 64ér - endda med 2 diskette stationer - CBM mus osv. 3Dotz - hvis du vil spille california games osv, så hent G064 på nettet. Der er 3 cdér, med emulator og over 16000 C64 programmer / spil. Kan du ikke finde dem, så sig til. Jeg kan nok hjælpe.3dotz skrev:Ikke noget med at videresælge gamle konsoller.
Jeg er sønderknust over, at jeg solgte min gamle Commodore 64, min Amiga 500 og min Sega Megadrive og de dertilhørende spil.
Jeg har mange gange haft lyst til en gang California Games, Sensible Soccer eller noget lignende. Havde jeg bare været klogere dengang.
...