Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Nej det er jo det jeg skriver - mine var Upper Playground versionen... en limited version der kun kom i 4000 eksemplarer men alligevel kunne de støves op på eBay og hvis du læser lidt længere oppe er der endda en venlig sjæl der har et direkte link til en ebay søgning med dine grønne sko
Du er sikker på at skoene ikke var fake så? Det meste mærketøj på ebay er sgu fake. Det er ligesom limited BAPE tøj, det er der sjovt nok VILDT meget af på ebay
DJ LAU skrev:Du er sikker på at skoene ikke var fake så? Det meste mærketøj på ebay er sgu fake. Det er ligesom limited BAPE tøj, det er der sjovt nok VILDT meget af på ebay
Tjah der er meget fake derinde - men jeg er nu 99% sikker på at den er go nok med mine - hvis de er fusk så er de fanme godt lavet...
For det meste kan det betale sig at gi en smugle mere og så købe hos nogen med en go rating istedet for nogen med slagtilbud og sjovt nok ingen tidligere handler