Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Syntes engang jeg har haft et program hvor man kunne køre .sfv filen fra et rel. og så ville det fortælle dig hvilket codec der virkede...
Jeg har nemlig problemer med Superman.Returns.2006.iNTERNAL.DVDRip.XviD-CH.W.D.F
men jeg har instaleret 117 forskellige efterhånden og lige lidt hjælper det
Nok bedre at rive fat i et program til at give oplysninger om video filen i stedet for - har aldrig hørt om et sfv program der kan dette (og hvis det kan, tager det alligevel info fra mpg filen).
Kan ikke lige på stående fod huske navnet på et program til det, men mon ikke man kan finde noget på google - ellers er der nok andre her på boardet som kender et
MaZe skrev:Syntes engang jeg har haft et program hvor man kunne køre .sfv filen fra et rel. og så ville det fortælle dig hvilket codec der virkede...
Jeg har nemlig problemer med Superman.Returns.2006.iNTERNAL.DVDRip.XviD-CH.W.D.F
men jeg har instaleret 117 forskellige efterhånden og lige lidt hjælper det