Rihanna - A Girl Like Me

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
nco
Site Admin
Kontakt:

Rihanna - A Girl Like Me

Indlæg af nco »

Jeg er normalt ikke til den her type musik. På mange punkter er jeg en sen-halvfemser-stodder, som der bare ikke er kommet videre. Til hver en tid vil jeg foretrække en Deep Dance på WinAmp'en eller Aqua for den sags skyld. Alt hvad der hedder Boogie TV og MTV får mig til at skrige. Kan slet ikke forstå at de unge kan synes det er musik. Jeg husker stadig mine to første maxi-singler jeg købte originalt hos det hedengangne Spar Musik i Slagelse, det var 2 Unlimited - No Limit og Culture Beat - Mr. Vain. Og så i dag lytter de unge til depressiv stodder-rap og andet lir fra da west coast.

Nå men, det jeg ville frem til, det var jeg skulle sidde og rode med noget html her på brættet, og skulle bruge noget baggrundsmusik, og der blev alligevel for meget dum-dum i det musik jeg hørte, så jeg gav Rihannas nye album en chance. Og blev faktisk positivt overrasket.

Det er slet ikke så ringe. Flere af nummerene har jo allerede hittet i radioen (og sikkert på Boogie), så dem kender man jo. Men ellers gør albummet det rigtig godt. Jeg er ikke så god til at gå i dybden og beskrive det, men der er et godt flow i albummet. Et nummer jeg specielt er vild med, det er Break It Off (feat. Sean Paul), det nummer er altså bare tæskefedt. Helt vildt fedt omkvæd og så gør Sean Poul det godt med rappen.

Jeg vil ikke skrive så meget mere, da jeg ikke er den store anmelder. Men altså et ganske okay album i sin genre. Hvis man tænker på det er rap album, så fortjener det 4 ud af 5. Men havde man sammenlignet det med et dance album, så havde den kun fået 2 ud af 5 hehe

:4af5

Albummet kan downloades fra denne her tråd:
http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?t=13437
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Tillykke med anmelderdebuten

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
EMR

Indlæg af EMR »

Enig med dig i at Break It Off er fedt :D
Besvar