Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Lidt ekstra info om reklamen... Der blev brugt
70,000 litres of paint
358 single bottle bombs
33 sextuple air cluster bombs
22 Triple hung cluster bombs
268 mortars
33 Triple Mortars
22 Double mortars
358 meters of weld
330 meters of steel pipe
57 km of copper wire
Til oprydning tog det 60 mand 5 dage hvilket jeg synes er okay hurtigt..
EsMr skrev:Det er fanme sindssygt hvis det hele er ægte Der er fanme blevet brugt mange bolde, og så har kameramanden/mændene også kun 1 chance for at filme det
mon ikke sony har haft stillet rimlig mange kameraer til rådighed til den reklame
Det vil jeg sgu håbe, det er fanme ærgeligt hvis der bare står en mand, og han så ikke får det Men hvorfor faen skal den der klamme frø med i reklamen, det kan jeg ikke se ?
QrazyLeg skrev:DjMail fortalte mig om en video hvor der er en der filmer tilblivelsen af reklamen. Den skulle være filmet fra en af lejlehederne ved siden af.
Man kunne os se en "Behind The Scenes" på et tidspunkt, og der kunne man se hvordan de fik skudt boldene afsted med store kanoner osv. Så den er ikke computer lavet
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!