Mit ideal Danmark!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

DjMail skrev:Jeg overvejer at lave en dag tur til kbh og så smide havestole osv op på god afstand af ungdomshuset og nyde forestilling når de fortabte hippie svin bliver hamret på gaden og deres lort hus bliver tømt
Det lyder meget fordomsfuldt, men jeg er da med på idéen. Jeg hader også de hippiesvin - hader dem der går på 1000fryd (som ligger i aalborg). Hader de nynazister der render rundt på gaderne iført jugendtøj. Knægtene er ikke en gang gammel nok til at vide hvem Hitler er eller Che Guevara - men det er jo fedt at rende rundt i sådan noget tøj og fremprovokere en masse. Min højre fod klør afsindigt meget når jeg ser de skide svin
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

hehe jeg er så dobbeltmoralsk for hvor har jeg godt nok været mange gange på 1000fryd. Men det er mest for de billige øl og den til tidr ganske gode musik (DnB festerne)
Deejay_Wonder
Kontakt:

You're not in the dog house man
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

nej hva fanden skulle jeg også lave i et hunde hus... næh jeg er hjemme i min lejlighed

in ya face 8)
Deejay_Wonder
Kontakt:

DjMail skrev:næh jeg er hjemme i min lejlighed

in ya face 8)
Hvad fanden er forskellen? Et hundehus eller en pubertetslejlighed?

muhahaha right back in ya face
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Forskellen er om der bor en tæve i huset eller ej ?

right back at sunshines face
Deejay_Wonder
Kontakt:

den må hun sgu selv håndtere. I have left the building
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

hehe
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

DjMail skrev:Jeg overvejer at lave en dag tur til kbh og så smide havestole osv op på god afstand af ungdomshuset og nyde forestilling når de fortabte hippie svin bliver hamret på gaden og deres lort hus bliver tømt
Jeg har også sagt til min kæreste at jeg flytter permanent ind hos hende på Nørrebro i den periode op til hvor de skal rydde det. Det skal jeg se på første række, det er helt sikkert.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Cyberdog
Geografisk sted: Hos din mor!

Indlæg af Cyberdog »

nco skrev:Jeg har også sagt til min kæreste at jeg flytter permanent ind hos hende på Nørrebro i den periode op til hvor de skal rydde det. Det skal jeg se på første række, det er helt sikkert.
Det lyder godt nok fornuftigt, det bliver et kæmpe show! Man burde tage en stol med ned til McD på runddelen og nyde forestillingen med en burger i den ene hånd og en cola/øl i den anden! :lol: :lol:
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

Den ide er jeg også stemt på.

Bare sig til på Irc. der jo ik så langt fra Frederiksberg til nørrebro. og det latterlige ungdomshus

Så kan det være man lige kunne smække en af dem i kanstenen, når de løber fra politiet.. eller spænde ben for dem.? :twisted:
Billede
Kymze

Indlæg af Kymze »

Bahhh.. 289 kg TNT smuglet ind i nattens mulm og mørke, og fordelt i "Ungdomshuset" ville helt sikkert give et godt nytårsknald.. dog måske lidt for tidligt at tænke på den slags, men hva.. nu er chancen der endelig for at legalt fjerne en af de mange grimme betonklodser i KBH :D
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

hehe... nu er det bare sådan at ungdomshuset ik er en en beton klods. :\
det er murstens hus der er oversprayed med grim graffitig.. og samt de nærliggene huse ved det er også. :\
Billede
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Hold da kæft hvor blev det her forum lige pludseligt meeegablåt!8O
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

amen fuck da de små anarkistisk "se jeg er goth og stadig pisse vammel" møgunger.!!!!!

det er iorden at have et politisk standpunk som ikke er ens med regeringen, men kraftedme ikke så langt ude i skorpen af spektrat!!

brænd lortet ned! og når de er igang så brænd staden, amager, parken og dgi byen med!!!! vil se kbh i brænde, helt fra min fede røv i min kontor stol foran min pc - i aalborg.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Synes vi kom lidt off topic
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Vi kom off topic fordi Pono stadig lader vente på et svar fra hans side, der forklarer hvorfor hans idealdanmark skal se ud som hans tekst.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg synes bestemt ikke vi er off topic, er temmelig sikker på at de kære unge aktivister i ungdomshuset ville high five Pono.
Bacher
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Slagelse, DK

Indlæg af Bacher »

Har overvejet hvad der skete hvis man mødte frem og virkelig gav dem røvfuld... Hvem skulle de ringe til? Politiet?

Prøv at forestille jer samtalen:

-Autonom møgunge: Ja, altså vi bliver angrebet af nogle kapitalistiske voldsbøller, kom og hjælp os!
-Ældre jysk politimand der stemmer konservativt: Nåda, det var sørme da træls for jer, vi kommer forbi i morgen, efter kaffen. :P

:-)

Billede
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

og endelig ikke at forglemme, de obligatiriske sukker- og chokoladeovertrukne donuts
Billede
Besvar