Windows XP validering

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

snabelfisk
Geografisk sted: On The Top, See Ya!

Indlæg af snabelfisk »

LunaPark skrev:Hvad er nyeste skud på stammen ??
Windows Genuine Advantage Validation v1.5.708.0 Cracked !!! NEW !!!
LunaPark skrev:Synes ikke noget af de nuværende virker mere
http://rapidshare.de/files/35311718/LCC_DLL.rar
Im The Stuff Dreams Are Made Of..
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Tak til snabelfisk - fik lige den der klamme blå stjerne i dag.... :?
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

hvorfor tjekker i dog ikke bare inden i opdatere!! og fjerne fluebenet fra WGA så er der ik noget problem
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

mikkel_hansen_99 skrev:Tak til snabelfisk - fik lige den der klamme blå stjerne i dag.... :?
Hvor smider du filerne?

Jeg smed dem i system32 men med intet held :oops:
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

det er også der de bør ligge.. men sommetider kan det godt være det ik er nok at starte op i fejlsikret tilstand.. har prøvet med min mors pc hvor den nægtede at lade den ene overskrive.. så måtte Windows PE bare i brug så bøjede den sig... :P og væk var det..

fandt så senere ud af at de havde en XP pro at ligge!!!! hvorfor siger man ikke sådan noget, så det blev lige opdateret, og den spurgte ikke om registrering inden for 30 dage, så nu overvejer jeg at prøve at smide det på min egen pc så den bliver lovlig.. burde det ik være muligt?? :S

altså der er jo installeret corp på så den ikke tjekker om det 30 dages registrering, så hvis man bare taster XP org key så burde den være lovlig.. :D
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Hoopstar skrev:hvorfor tjekker i dog ikke bare inden i opdatere!! og fjerne fluebenet fra WGA så er der ik noget problem
Det ved jeg godt at man kan, men nu bliver der jo alligevel lagt cracks ud få dage efter opdateringen.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Hoopstar skrev:og fjerne fluebenet fra WGA så er der ik noget problem
Jeg plejer også at fravælge de opdateringer, der har et månedsnavn i sig, f.eks. "sikkerhedsopdatering oktober 2006", for det er min erfaring, at det er dem, der giver problemerne.
snabelfisk

Indlæg af snabelfisk »

LunaPark

Jeg har ikke kørt den patch, kørte den forrige og har stadig ikke nogen problemer. Dont fix it, if it aint broken :D
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

snabelfisk skrev:LunaPark

Jeg har ikke kørt den patch, kørte den forrige og har stadig ikke nogen problemer. Dont fix it, if it aint broken :D
Jamen den har været der i et stykke tid, har bare ikke gjort noget ved det..
Men nu besluttede jeg mig lige for at fjerne det,og nu kan jeg så ikke..
/Lunapark

dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

http://www.p2plife.com/forums/Official_ ... -t320.html

Den bliver hele tiden opdateret og virker ganske fint - og så slipper du for så meget besvær.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

dwr skrev:http://www.p2plife.com/forums/Official_ ... -t320.html

Den bliver hele tiden opdateret og virker ganske fint - og så slipper du for så meget besvær.
SÅDAN dwr !!!

Det ersgu funktionelt hjælp, og lige hvad jeg søgte.
Alt det andet er noget roderi, og giver en lange nosser.

Jeg gir sgu en snebajer næste fredag :D
/Lunapark

snabelfisk

Indlæg af snabelfisk »

Så kunne du bare have læst topic bedre igennem. Jeg havde nemlig osse foreslået mublinder. Det står på side 3, indlæg 6
zoonestar
[Ltd edition]

Indlæg af zoonestar »

Hvad for noget af alt det her skal jeg bruge til at activere med.?
den siger der er 5 dage tilbage, så vil gerne have det gjordt snart?
nogle der kan hjælpe ?
snabelfisk

Indlæg af snabelfisk »

Ja hvis man ikke engang gider læse alene denne side igennem, så er man jo lidt selv ude om det. Svaret står endda lige over dig, tsk tsk
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Nu sidder jeg på arbejdet og har ikke mulighed for at prøve nogen af jeres forslag. Men en af mine venners computer, som jeg så vidt muligt holder opdateret og køreklar, den funker som sådan fint med Windows Update og brokker sig ikke over det er en piratkopi.

Men i dag da jeg skulle prøve at installere Internet Exporer 7 FINAL på hans computer, og installe foretog en WGA-test af computeren, så failede den, er der nogen måde at løse det på?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

Igen.. hvis du læser lidt så står det faktisk..

tag først dette link ;) http://www.p2plife.com/forums/Official_ ... -t320.html

læs derefter :

muBlinder Changes 3.0 (08-September-2006):

* Can bypass Media Player 11 Beta 2 validation via downloadable Blinders (plugins/patches)
* Can bypass Internet Explorer 7 RC1 validation via downloadable Blinders (plugins/patches)
* Can bypass Windows Defender Beta 2 validation via downloadable Blinders (plugins/patches)
* Can bypass MS Private Folder v1.0 validation via downloadable Blinders (plugins/patches)
* New method for removal of Notifications (Method 1).
* Notifications Method 1 automatically removes Notification update from MS Update site.
* You can now force the installation of the Validation DLL without the need to install it from MS Update.
* New muBlinder Patching Engine (Blinders Engine) to make your own blinders/patches.
* New Tab "Create" allows the creation of Blinder packages and publishing them for download by others.
* New Tab "Blinders" allows the downloading and running of Blinder packages.
* New Tab "Settings" consolidates all muBlinder options in one Tab.
* muBlinder can make sure Validation and Notification status is still functional during Windows Startup if enabled.
* Ability to run silently or in verbose mode during Startup and log events into file if run silently.
* New commandline parameter /startup works in conjunction with Startup settings.
* New ability to check for updates during startup in conjunction with Startup settings.
* One single file. All resources are packed inside mublinder and used when needed.
* Multi-threaded ability for faster processing when creating a Blinder.
* Blinder community offloaded into seperate webbased files for faster updates without the need to update muBlinder itself.
* Ability to comment and rate Blinders (+will go online within a few days)
* Stepped on a cats tail.
* Ability to send shouts to users via the "Message of the Day" window on the About tab (+will go online within a few days)
* Translation of Tab menu, Validation Tab, Notification Tab to following languages (other tabs and languages will follow):
- German
- Dutch
- French
- Spanish
* Switch language on the fly without the need to close muBlinder via the top left language pulldown menu.
* Ate chicken for lunch.
* Lots of behind the scenes code to recover and prevent errors.
snabelfisk

Indlæg af snabelfisk »

Jamen nu er det her ikke RC1 udgaven, men Final. Jeg har samme problem som nco, men der er en løsning. Poster den når jeg finder den. Godt nok er det noget hjemmefusk, så jeg venter til den kommer cracked
snabelfisk

Indlæg af snabelfisk »

Once again:

http://tinyurl.com/ycnwvt

Note: Some people are getting errors with Normaliz.dll file. When you install, you'll be asked to restart your PC. Don't do that if you didn't installed this file or your explorer.exe might get crashed. Here it is (200kb):

http://tinyurl.com/ydct45

Again, it's a self-extracitng archive. The file will be copyed into C:Windows\.system32.

- Restart your PC and you are done.

There is a solution:

C:\.IE_.Setup\.IE_.Setup_.Files\.update

Now you need to install these hotfixes:

1. idndl.exe
2. nlsdl.exe
3. xmllitesetup.exe

That's all!
snabelfisk

Indlæg af snabelfisk »

Jeg er klar over man kan redigere i sine posts, jeg synes bare det vil blive for uoverskueligt når der står så meget.

Nu skal i se her. Jeg har lagt en patch op til jer, glem alt det lort jeg skrev før. Det virker, men det her er endnu nemmere, i skal bare downloade filen, og dobbelklikke. Så spørger den om det er ok at den gemmer i registreringsdatabasen, det vælger i ja til. Og så kan i installere Internet Explorer 7.0 Der står godt nok at du lige skal validere din xp, så trykker du bare jaja, og så står der tillykke blabla.

Det virker 100% jeg har lige lavet det.

Her er patchen : http://download.yousendit.com/7D38B7B064ED2843

Og jeg hentede Internet Explorer 7.0 fra dette sted , og ikke fra Microsoft

http://rapidshare.de/files/37340232/Int ... .Final.rar
zoonestar
[Ltd edition]

Indlæg af zoonestar »

det er fundet ud af :D
Besvar