Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
vidste sq ikke lige hvor jeg skulle smide den - så jeg dumpede den bare her.! Mail du skal sq også være med - du skal ikke altid bare sidde derhjemme og se Titanic og tude sammen med bamserne
Jeg forstår ikke helt? Er det den samme sang der skal remixes og i så fald hvilken og bliver der lagt remix-parts op? - Det ville jo være det nemmeste at bedømme ud fra. Sværere bliver det, hvis det er forskellige numre som folk mixer.
Er der ikke lidt svært, at melde sig til noget, når vi ikke ved hvilken sang der skal mixes? Jeg ville da gerne prøve at være med, men jeg synes umiddelbart der mangler lidt info til denne battle?
Aisa skrev:Er der ikke lidt svært, at melde sig til noget, når vi ikke ved hvilken sang der skal mixes? Jeg ville da gerne prøve at være med, men jeg synes umiddelbart der mangler lidt info til denne battle?
MVH
Thomas
Det er ligemeget hvilken sang det er.
Var med i en reason combo engang hvor vi fik delt 8 (lorte) samples ud 5 minutter før vi skulle gå igang.
Vi fik 1-2 timer til at lave et eller andet fedt med de samples.