Silian^ skrev:(ironi)Hold kæft hun synger som en drøm (/ironi).
Rettelse: <ironi> blablabla </ironi>
Ikke fordi det havde noget med sagen at gøre, men skal man være nørd skal man altså gøre det ordentligt...
Og ja det lyder af helvede til. Første gang jeg har omtalt Peter André som den positive sanger. Da jeg hørte teksten den anden dag havde jeg ikke fået skruet ned. Resultatet blev en permanent høreskade.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Silian^ skrev:Det er sikkert rigtig, men sådan som jeg har forstået det, så HAR det Jenna synger været igennem en computer?
Hvor kommer Jenna ind i billedet?
Jeg tror staklen mener Katie. Det er jo heller ikke nemt at kende forskel, når man ser tøsebørnene fra halsen og nedefter, hvorfor man kun identificerer dem ud fra dr. Dorfman's ringe lavede Beverly Hills silicone bryster
Silian^ skrev:Det er sikkert rigtig, men sådan som jeg har forstået det, så HAR det Jenna synger været igennem en computer?
Hvor kommer Jenna ind i billedet?
Jeg tror staklen mener Katie. Det er jo heller ikke nemt at kende forskel, når man ser tøsebørnene fra halsen og nedefter, hvorfor man kun identificerer dem ud fra dr. Dorfman's ringe lavede Beverly Hills silicone bryster
Så så Frk. Solskin... Misundelse er en grim ting..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |