Hvor meget kan man få for en rød papirclips..?
Redaktør: Moderators
Den Flickr-side var omdrejningspunkt for en stor del af et seminar jeg var til for ikke så længe siden.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Pointen er at manden på hjemmesiden ville finde ud af hvor meget han kunne få/bytte sig til for en rød papirsclips...
Ved første byt fik han en fiske pen, og ved andet byt fik han et dørhåndtag, og efter fjorten, mener jeg nok det er, byt, fik han byttet sig til et hus...
Og dermed gik det han havde sat sig for i opfyldelse...
one red paperclip.
one house.
one year.
Ved første byt fik han en fiske pen, og ved andet byt fik han et dørhåndtag, og efter fjorten, mener jeg nok det er, byt, fik han byttet sig til et hus...
one red paperclip.
one house.
one year.
Bubbie skrev:Pointen er at manden på hjemmesiden ville finde ud af hvor meget han kunne få/bytte sig til for en rød papirsclips...
one red paperclip.
one house.
one year.
Det er sku helt godt gået!!
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Hans blog er på flickr.com, som er en (video)blog side.Bubbie skrev:@QzL.. Flickr? That means?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!