DR2 Tema: MC's Fight Night
Redaktør: Moderators
Sive skrev:Det var for fedt, var inde og se det - Kim Jensen vs. Kejser A var den fedeste runde.. Fortjent at Fantomet vandt
tak for info'en til os der ikke har set det !!!!!
der er oven i købet en længere oppe har skrevet at han ikke ville spoile,
og så vælger du at gøre det alligevel... tyndt !
men ok nu skla jeg nok lade vær med at tude mer !
Kom over det - det er jo pisse ligemeget hvem der vandt - det er battlesne der er det vigtigeste. Det er jo ikke fordi det er Prison Break eller Robinson eller noget.allstar skrev:Sive skrev:Det var for fedt, var inde og se det - Kim Jensen vs. Kejser A var den fedeste runde.. Fortjent at Fantomet vandt
tak for info'en til os der ikke har set det !!!!!
der er oven i købet en længere oppe har skrevet at han ikke ville spoile,
og så vælger du at gøre det alligevel... tyndt !
men ok nu skla jeg nok lade vær med at tude mer !
BØH
hvorfor bruger du ik bare VLC Media Player..? den ka da spille de fleste video formater..nco skrev:Jeg er meget interesseret. Men find lige et format jeg kan spille på min computer.
download her: http://www.videolan.org/vlc/
Var inde på Train i århus og se semi finalerne, må sige det var en langt federe fornemmelse end at se det på tv fra kb hallen.
Finalen ende jo som den ende, fordi fantomet uden tvivl var den bedste i finalen.
Men må sige at jeg faktisk var lidt skuffet over battelesne i kb hallen, syntes der var et meget bedre flow i århus, det eneste jeg bemærkede som var anderleds, var at jeg syntes at musikken / beatet var meget bedre i århus, syntes ikke det passede lige godt til freestyle rap heletiden i KB, hvilket gjorde det lidt svære for deltagerne. Muligvis bare mig, men sådan opfattede jeg det. Syntes heltklart de gode gjorde det bedre på Train, men da kan jo også være stemninge ved at være der som gør forskællen.
Finalen ende jo som den ende, fordi fantomet uden tvivl var den bedste i finalen.
Men må sige at jeg faktisk var lidt skuffet over battelesne i kb hallen, syntes der var et meget bedre flow i århus, det eneste jeg bemærkede som var anderleds, var at jeg syntes at musikken / beatet var meget bedre i århus, syntes ikke det passede lige godt til freestyle rap heletiden i KB, hvilket gjorde det lidt svære for deltagerne. Muligvis bare mig, men sådan opfattede jeg det. Syntes heltklart de gode gjorde det bedre på Train, men da kan jo også være stemninge ved at være der som gør forskællen.
Bandit^
Jeg tror bare han hentydede til at han ikke var interesseret i en 3,5 gb TV-rip filchreddy1 skrev:hvorfor bruger du ik bare VLC Media Player..? den ka da spille de fleste video formater..nco skrev:Jeg er meget interesseret. Men find lige et format jeg kan spille på min computer.
Angående codec-pakker og bundleløsninger, så har vi alle forskellige syn på det. Jeg er f.eks. imod
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright