Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Står med et lidt specielt spørgsmål. Er lige blevet medlem i studierådet på min nye uddannelse, hvor vi står med et stort kælderlokale, der skal indrettes som fredagsbar. Vi har snakket om at få et permanent fadølsanlæg, istedet for at skulle leje et hele tiden.
Er der nogen, der har erfaring inden for det område, også mht. om det kan betale sig at sælge fadøl hvis man fx tager en 20,- pr. standard øl-plastic-krus?
Vi er alle grønne på det område, så vil gerne have en masse gode ideer
DjMail skrev:Kommer helt an på hvilket øl mærke, hvilken mængde i kommer til at sælge og hvilke muligheder i har for sponsor aftaler.
Som udgangspunkt tror jeg ikke, der er mulighed for nogle sponsoraftaler, men kender ikke til hvordan det fungerer. Man kan sige, at der MAX. ryger en til 2 fustache hver fredag.
Okay så der er hellere ikke det store besøgstal så ?
men altså det skader ikke at spørge tuborg hvad de kan hjælpe med. ofte kan de give et anker system væk imod at i køber deres øl og evt. har nogle plakater osv. i lokalet
Øhh den må du lige forklarer sunshine....tuborg varetager deres egen markedsføring og det er givetvis enten deres markedsførings afdeling som tager sig af sponsorater, ellers er det deres grønne fond. I begge tilfælde vil det være tuborg og ikke Carslberg.
Jeg snakker om hverken eller. Jeg snakker om, at hvis han skal tage kontakt til nogen, så skal det være Carlsberg og ikke Tuborg, fordi Carlsberg ER Tuborg i den sammenhæng.
det burde sagtens kunne betale sig du skal bare finde en leverandør som f.eks kunne være Carlsberg eller tuborg så bestiller du en ordenlig røvfuld krus hos dem samtidig også beregner du en pris udfra det tilbud du får fra dem!
Fik ikke ringet til dem i dag, grundet travlhed på arbejdet, men tror I nogen af dem kan levere noget permanent? sådan at vi ikke skal leje et nyt anlæg hver gang det skal bruges, hvilket jo mindst er een gang om ugen?
Det med om det kan betale sig... Hvis du køber fustagerne til den pris som "almindelige" mennesker skal give (du kan sikkert få dem billigere hvis du bestiller mange i løbet af et år) så koster det ca 6-7 kroner at skænke en 33cl fadøl.. (ihvertfald sidst jeg undersøgte priser.. )
De priser er "driftsomkostningerne"...altså når i HAR etableret systemet..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |