Fadølsanlæg til fredagsbar

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Fadølsanlæg til fredagsbar

Indlæg af Kazo »

Hej Alle

Står med et lidt specielt spørgsmål. Er lige blevet medlem i studierådet på min nye uddannelse, hvor vi står med et stort kælderlokale, der skal indrettes som fredagsbar. Vi har snakket om at få et permanent fadølsanlæg, istedet for at skulle leje et hele tiden.

Er der nogen, der har erfaring inden for det område, også mht. om det kan betale sig at sælge fadøl hvis man fx tager en 20,- pr. standard øl-plastic-krus?

Vi er alle grønne på det område, så vil gerne have en masse gode ideer :)
Billede
Brugeravatar
PR

Re: Fadølsanlæg til fredagsbar

Indlæg af PR »

Kazo skrev:..mht. om det kan betale sig at sælge fadøl hvis man fx tager en 20,- pr. standard øl-plastic-krus?
Det kan det. På min skole bliver de solgt for en 10'er og det løber fint rundt.
Uploaders are like girlfriends. Without them you won't get any.
Kazo

Re: Fadølsanlæg til fredagsbar

Indlæg af Kazo »

Loudy skrev:Det kan det. På min skole bliver de solgt for en 10'er og det løber fint rundt.
Lyder godt. Kan du måske høre hvad det er for en slags øl, samt hvilket udstyr de bruger?
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Kommer helt an på hvilket øl mærke, hvilken mængde i kommer til at sælge og hvilke muligheder i har for sponsor aftaler.
Kazo

Indlæg af Kazo »

DjMail skrev:Kommer helt an på hvilket øl mærke, hvilken mængde i kommer til at sælge og hvilke muligheder i har for sponsor aftaler.
Som udgangspunkt tror jeg ikke, der er mulighed for nogle sponsoraftaler, men kender ikke til hvordan det fungerer. Man kan sige, at der MAX. ryger en til 2 fustache hver fredag.
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Okay så der er hellere ikke det store besøgstal så ?

men altså det skader ikke at spørge tuborg hvad de kan hjælpe med. ofte kan de give et anker system væk imod at i køber deres øl og evt. har nogle plakater osv. i lokalet
Kazo

Indlæg af Kazo »

Prøver lige at ringe til dem i morgen. Det vigtigste er bare, at det kan løbe rundt, i mere end én forstand :)

Tak for de hurtige svar.
Billede
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Tuborg = Carlsberg i den her sammenhæng.
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Øhh den må du lige forklarer sunshine....tuborg varetager deres egen markedsføring og det er givetvis enten deres markedsførings afdeling som tager sig af sponsorater, ellers er det deres grønne fond. I begge tilfælde vil det være tuborg og ikke Carslberg.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Man køber Tuborg igennem Carlsberg - sådan er det i hvert fald der, hvor jeg arbejder.
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Meget muligt, men hvad deres logistik har med deres markedsføring ved jeg ikke :)
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Jeg snakker om hverken eller. Jeg snakker om, at hvis han skal tage kontakt til nogen, så skal det være Carlsberg og ikke Tuborg, fordi Carlsberg ER Tuborg i den sammenhæng.
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Ja men så lader vi ham gører det.
Dog snakkede jeg med Turborg sidst jeg snakkede med dem om sponsorater.

Jeg er velvidende om at carlsberg ejer tuborg. Men du ringer jo hellere ikke til moon bevægelsen hvis du skal snakke med mcdonalds :)
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

det burde sagtens kunne betale sig du skal bare finde en leverandør som f.eks kunne være Carlsberg eller tuborg så bestiller du en ordenlig røvfuld krus hos dem samtidig også beregner du en pris udfra det tilbud du får fra dem!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

DjMail skrev: Jeg er velvidende om at carlsberg ejer tuborg. Men du ringer jo hellere ikke til moon bevægelsen hvis du skal snakke med mcdonalds :)
DjMail 12 points :lol:
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Kazo

Indlæg af Kazo »

Fik ikke ringet til dem i dag, grundet travlhed på arbejdet, men tror I nogen af dem kan levere noget permanent? sådan at vi ikke skal leje et nyt anlæg hver gang det skal bruges, hvilket jo mindst er een gang om ugen?
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Det tror jeg som sagt godt at Tuborg vil, de kan ofte lokkes til at give jer et enkelt anker system.
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Det med om det kan betale sig... Hvis du køber fustagerne til den pris som "almindelige" mennesker skal give (du kan sikkert få dem billigere hvis du bestiller mange i løbet af et år) så koster det ca 6-7 kroner at skænke en 33cl fadøl.. (ihvertfald sidst jeg undersøgte priser.. :) )

De priser er "driftsomkostningerne"...altså når i HAR etableret systemet.. :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Kazo

Indlæg af Kazo »

Cool. Tjekker op på det, og giver lige en melding mht. om det lykkes :)
Billede
Besvar