Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Tillykke tillykke! Ved i hvert fald, at jeg selv + minimum to andre udover dig har en stor interesse i tog, og jeg har selv mange år gerne ville være lokomotivfører, men efter at jeg var i praktik som trafikdisponent (ved du forhåbentlig hvad er), trækker det mere i mig. Men det kan jo være at vi snakkes den vej en dag..
mikkel_hansen_99 skrev:Tillykke tillykke! Ved i hvert fald, at jeg selv + minimum to andre udover dig har en stor interesse i tog, og jeg har selv mange år gerne ville være lokomotivfører, men efter at jeg var i praktik som trafikdisponent (ved du forhåbentlig hvad er), trækker det mere i mig. Men det kan jo være at vi snakkes den vej en dag..
Stort TILLYKKE! Hvor er du udstationeret og kører du fjern eller S-Bane?
Fora er flertal... Forum, ental. Til dels er det accepteret at bruge forums for flertal, trods det strider mod latinsk grammatik. Dog er fora ikke på nogen måde blevet set anvendt som ental.
Beklager flueknepperiet, men den sætning skærer mig så grusomt i øjnene.
Og ja, tillykke til ... for at måtte køre lidt mere end en lastbil med anhænger
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
QrazyLeg skrev:Fora er flertal... Forum, ental. Til dels er det accepteret at bruge forums for flertal, trods det strider mod latinsk grammatik. Dog er fora ikke på nogen måde blevet set anvendt som ental.
Beklager flueknepperiet, men den sætning skærer mig så grusomt i øjnene.
Haha, ligesom gjordt? Sorry, men vidste dog bare der var noget som hed fora, ligesom vira, osv. osv. osv.