Unge får spasser flip
Redaktør: Moderators
Unge får spasser flip
er måske en repost.. men tjek lige den her. han går helt amok
http://www.yesbutnobutyes.com/archives/ ... at_do.html
http://www.yesbutnobutyes.com/archives/ ... at_do.html
Jeg er ikke stolt af at sige det, men da jeg var yngre, fik jeg også sådanne nogle anfald.
Slet, slet ikke på samme niveau. Men min mor har fortalt at jeg var fuldstændig rasende, rød i bæret og ude af kontrol.
Det var heldigvis kun en periode... Thank god.
Men.. Lidt åbenlyst at det er et setup.
Ellers er det sgu meget heldigt at der lige står et video kamera og filmer ham.
Slet, slet ikke på samme niveau. Men min mor har fortalt at jeg var fuldstændig rasende, rød i bæret og ude af kontrol.
Det var heldigvis kun en periode... Thank god.
Men.. Lidt åbenlyst at det er et setup.
Ellers er det sgu meget heldigt at der lige står et video kamera og filmer ham.
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Præcis det jeg mener. Min far er speciallærer og underviser bl.a. DAMP-elever, og han sagde at nogen af dem godt kunne reagere på en måde ála det der.Deejay_Wonder skrev:det kan godt være at det er et set-up, men der er faktisk nogen der har det sådan. Så helt urealistisk er det ikke
http://en.wikipedia.org/wiki/DAMP
Det er det der er det skræmmende ved det, fordi der er mange personer jo ikke aner hvordan man skal tackle børn med sådanne problemer...
@ PsyClone: Er glad for at høre at det bare var en fase i dit liv.. Og stort at du tør "stå frem" om det...
Uden tvivl en lidelse der ikke bliver lagt nok mærke til, i hvert fald i visse samfund...
@ PsyClone: Er glad for at høre at det bare var en fase i dit liv.. Og stort at du tør "stå frem" om det...
Uden tvivl en lidelse der ikke bliver lagt nok mærke til, i hvert fald i visse samfund...
hvis ikke det var et set up.. så er han fandme Syg i potten ham dermickon skrev:true thatnaRf skrev:tydeligt at se, det bare er et set-up.
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.
Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!

Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!

-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
DAMP eller ej.. det er et gammelt klip!
Og det kan godt være han måske overdriver lidt, men må da lige indrømme at hvis maskinen ikke vil som jeg vil, eller det bare går for langsomt, så skal den sku bare ha nogen kløe.. Dog nok i en lidt mildere grad
Og det kan godt være han måske overdriver lidt, men må da lige indrømme at hvis maskinen ikke vil som jeg vil, eller det bare går for langsomt, så skal den sku bare ha nogen kløe.. Dog nok i en lidt mildere grad
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.