Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
DjMail skrev:man kunne også....vild ide droppe drengerøvs patterne og lave noget andet...
og boten anna skal da klart med alle tumper hører den jo alligevel..
helt enige, syns os måske man sku prøve og gå lidt væk fra det 10klasse cover med store patter.. et cover jeg personligt syns er rigtig fedt er det her:
CyberZink skrev:
helt enige, syns os måske man sku prøve og gå lidt væk fra det 10klasse cover med store patter.. et cover jeg personligt syns er rigtig fedt er det her...
Sagde manden der har patter i sin signatur hehe
arrj spøg til side - jeg stemmer oss for noget mere kunstnerisk
Tag jer dog sammen. Hvorfor starte en afstemning omkring coveret.
Jeg er 200% sikker på, at The Jackal er i stand til at lave et ordentligt cover ligesom han har gjort tidligere. Det behøver man da ikke en afstemning omkring
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
3dotz skrev:Tag jer dog sammen. Hvorfor starte en afstemning omkring coveret.
Jeg er 200% sikker på, at The Jackal er i stand til at lave et ordentligt cover ligesom han har gjort tidligere. Det behøver man da ikke en afstemning omkring
...
Tror mest det var i et svagt øjeblik af dårlig humor jeg kom til at lave den afstemning
Jeg er bombesikker på at Jackal selv varetager opgaven til et klokkeklart 13-tal
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
men tjek lige jeres afstemning igen... går den på om han kan lave et fedt cover ? nope den går på om der skal patter med eller om coveret skal tage afstand fra absolut brian hits, total bonderøv og konfi techno coverne
Jeg er helt klart blevet for gammel til boobies. De voksede fra mig i puberteten, så jeg stemmer det nederste. Og q-leg, du holder det forrædder-ben væk fra alt hvad der har med det her at gøre.