Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
MEN; problemet er hvordan jeg blander det, og det er her I forhåbentlig kommer it.
Jeg vil gerne have fortyndet vodkaen, så den bliver ca på 20-30% (håber i forstår hva jeg mener) Any ideas??
Uploaders are like girlfriends. Without them you won't get any.
Vand holder fint, men hvorfor ikke drikke vandet ved siden af, hvis man er til den slags. Hvis du har tid nok kan du bare smide bolcherne i og de vil opløses af sig selv. Kniber det mere med tiden kan du knuse bolcherne først og ryste flasken så meget du nu orker...
niller skrev:Vand holder fint, men hvorfor ikke drikke vandet ved siden af, hvis man er til den slags. Hvis du har tid nok kan du bare smide bolcherne i og de vil opløses af sig selv. Kniber det mere med tiden kan du knuse bolcherne først og ryste flasken så meget du nu orker...
Hvor lang tid tager det for at de opløses selv? Jeg skal bruge det næste fredag (13/10)
Bandit^ skrev:Husk på at når du kommer bolcher i så fortynder de det også.
roger that
Istedet for blå vicks bolcher, har jeg brugt Kongen af Danmark bolcher, ikke dårligt imo
Jeg har hældt 1/4 af vodkaen fra, så der er plads til vand (hvis jeg finder det nødvendigt) og så går jeg ellers og ryster flasken sådan cirka hele tiden
Anyway, efter 30 min shaking er der ikke mere bolche i, kun farve og smag
Dog venter jeg lidt med at prøvesmage den, synes ikke lige jeg har lyst så tidligt på dagen
En stor pose losseplads fra bonbon er nu heller ikke tosset i vodka.. har sågar osse prøvet at putte husplast i så det blev til gele´ det var lidt klamt at spise sig fuld hehe