Åbning af imir koder på en telefon

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
pono
devarjokendte.dk

Åbning af imir koder på en telefon

Indlæg af pono »

Det er en sony ericsson. Nogen der kan hjælpe?

Mobilen er blevet spærret.
TROR, det hedder Imir
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

IMEI, mener du vel. Tryk

Kode: Vælg alt

*#06#
.
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Hvis den er spæret så du ikke kan smide andre simkort.
Så skal du have en opratørlås og så er det | venstre pil | * | * | venstre pil |

Der kan du låse den op med den kode.

Hvis du ikke kan komme ind på din mobil er det nok de simkort der er låst. så skal du bruge en puk kode.. følger med simkort.
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Det kaldes en IMEI kode (telefonens serienummer)

Så vidt jeg ved kan Sony ericsson's kun låses op hvis man får den unlocket af udbyderen eller får den unlocket via et datakabel.
Til næsten alle nokia er det muligt at unlocke den gratis selv, da der findes hjemmesider der kan give dig koderne :P
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

hej igen. Jeg har datakabel og vil gerne vide hvad man så gør?
Den er som sagt EMEI låst.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Jeg kan muligvis stadigvæk åbne Nokia telefoner... Gør det gratis, for jer på CA. Men skal lige undersøge om jeg stadigvæk kan, må indrømme det er noget tid siden jeg sidst har gjort det.
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

Dette er en sony ericsson.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

pono skrev:Dette er en sony ericsson.
Ah, okay. Jeg skal lige undersøge det så, om det kan lade sig gøre med sådan en.
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

Ingen der kan hjælpe? Det er rimelig vigtigt
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Læs mit indlæg nr. 2?
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Prøv, som skrevet, at kontakte din udbyder. Du skriver intet om hvor gammel telefonen er, men hvis den er købt sammen med et abonnement skal dette være mere end 6 måneder gammelt før du kan få låst telefonen op gratis. Hvis du vil havde den låst op før de 6 måneder kan dette gøres af udbyderen mod et gebyr på 500,-
Der findes som før skrevet et hav af hjemmesider, hvor det kan gøres enten gratis eller mod et meget mindre gebyr end de 500,- men jeg vil henvise dig til google.
Hvis telefonen er stjålet og du vil have den låst op for at bruge dit eget simkort i den, kan jeg kun anbefale dig at lade være. På alle nyere telefoner (mener det skiller engang efter Nokia 3310 or so) er der en eller anden device i, som gør at du ikke anvende den, selvom den bliver låst op. Nu er jeg ikke inde i alle de der tekniske termer, men jeg snakker i hvert fald af erfaring. Så spar hellere de penge (og tid) og køb dig noget, der er lovligt i stedet for. Ydermere, hvis telefonen ER stjålet og vedkommende, der ejer den har meldt den stjålet, har han opgivet IMEI nummeret i telefonen. Det er så det, der bliver spærret så at sige, så telefonen ikke kan anvendes ligemeget hvad der bliver gjort.
Håber du kunne bruge mit svar til noget.
Besvar