Fartfælder (indslaget i Station 2)
Redaktør: Moderators
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Fartfælder (indslaget i Station 2)
Er der nogle som ved hvad det var for noget film ham gutten brugte til og dække sin nummerplade, så den ikke kunne ses i fartfælderne? Det var nu smart fundet på. 
De blitzede ihvertfald mig i dagslys...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Jeg sys' sq det er fedt nok med det tape der! og jeg skal da helt sikkert ha fat i sådan noget!!
Der er jo også forskel på at køre lidt for stærkt når forholdene er til det, og køre hazarderet når forholdene ikke er til det!!
Men der er jo selvfølgelig også forskel på bilister, nogle kan bare ikke finde ud af at køre bil! og derfor kører de galt, eller også håner de andre som godt kan finde ud af at det, og siger man skal opføre sig ordenligt!
Der er jo også forskel på at køre lidt for stærkt når forholdene er til det, og køre hazarderet når forholdene ikke er til det!!
Men der er jo selvfølgelig også forskel på bilister, nogle kan bare ikke finde ud af at køre bil! og derfor kører de galt, eller også håner de andre som godt kan finde ud af at det, og siger man skal opføre sig ordenligt!
Ejlemos..
Mod tåber kæmper selv guderne forgæves!
Mod tåber kæmper selv guderne forgæves!
jeg vil så lige sige at jeg sys det er en fed ide med tapen og ja de bruger blitz i dagslys blev lige nuppet i fredag fuck jeg hader det
vio også lige tilføje at jeg er enig med Ejlemos i at man godt kan køre lidt for stærk når forholdne er til det.
Sig endelig til hvis der er nogen der finder ud af hvor de kan fås og evt en pris
vio også lige tilføje at jeg er enig med Ejlemos i at man godt kan køre lidt for stærk når forholdne er til det.
Sig endelig til hvis der er nogen der finder ud af hvor de kan fås og evt en pris
chart.dk@efnet
I er sgu for dumme og høre på. Hvis man skal leve efter jeres idé må jeg jo også nakke min nabo, hvis jeg sys han var et dumt svin. Hvis man går så meget op i at snyde burde man sgu få taget kortet for altid. For så er der da godt nok noget man ikke har forstået.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Mod tåber kæmper selv guderne forgæves!Ejlemos skrev:Jeg sys' sq det er fedt nok med det tape der! og jeg skal da helt sikkert ha fat i sådan noget!!
....Det du skrev var noget af det dummeste jeg længe har læst... Kan godt være du har ret. Kan også være, at du i din arrogance kommer forkert i et sving og napper en familie med i døden
Kan godt se din pointe, men statestikken lyver for de unge mænd. Det er jo dem der gang på gang er involveret i flest ulykker og dem med dødeligst udgang. Men tror ikke et en moralsk kampagne kan afholde dem fra det. For tror det ligger i naturen hos hovedparten af de unge drenge. En løsning, som jeg ihvertfald ved at de har etableret i sverige med stor succes, er at de har åbnet diverse racerbaner, hvor de unge så kan få afløb for deres galskaber.Ejlemos skrev:Jeg sys' sq det er fedt nok med det tape der! og jeg skal da helt sikkert ha fat i sådan noget!!
Den eneste anden rigtige fornuftige mulighed for at forhindre de unge mænds dødskørsler er for mig at se at hæve kørekortsalderen til 23-25 år, det vil måske hjælpe en del.
Men har intet respekt for folk, som kører stærkere end loven tilskriver også er jeg ligeglad med argumenterne om forholdene er til at man kan køre stærkere. For hvor fanden har de den viden fra?
tilbage igen, efter en laaaaang laaaang sommerferie
Er du aldrig kommet til at køre 60 op en 50 km/t strækning eller 80 på en 70 km/t eller måske ligefrem komme helt op på 120 km/t på en motorvej med højeste hastighed 110 km/t.LeG0lAsDK skrev: Men har intet respekt for folk, som kører stærkere end loven tilskriver også er jeg ligeglad med argumenterne om forholdene er til at man kan køre stærkere. For hvor fanden har de den viden fra?
Hvis du siger nej, så er du enten fuld af løgn eller også har du ikke kørekort.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Jeg har ved flere tilfælde kørt mere end den ved lov vedtaget hastighed, men jeg har ikke tape på min nummerplade og jeg påstår ikke at vide mere om vej forhold end vores kære regering.
Men for satan hvor er der også mange som køre for langsomt. Kører man 70 km/t på en landevej hvor man må køre 80, så skulle man stille og rolig trækkes til side og skydes. For er der noget som får folk ud i hjernedøde overhalinger så er det når den bløde hat (red. gammel mand/kone) er ude og kører søndags tur.
Retfærdig gør selvfølgelig ikke noget, men det gør modsat hellere ikke de gamle mere berettige til at snylte. Ret mig hvis jeg tar fejl, men er det ikke noget med at man skal følge trafikken ?
Men for satan hvor er der også mange som køre for langsomt. Kører man 70 km/t på en landevej hvor man må køre 80, så skulle man stille og rolig trækkes til side og skydes. For er der noget som får folk ud i hjernedøde overhalinger så er det når den bløde hat (red. gammel mand/kone) er ude og kører søndags tur.
Retfærdig gør selvfølgelig ikke noget, men det gør modsat hellere ikke de gamle mere berettige til at snylte. Ret mig hvis jeg tar fejl, men er det ikke noget med at man skal følge trafikken ?