CHARMED!!
Redaktør: Moderators
CHARMED!!
nogen der har alle charmed session 6 afsnit til at ligge, eller hved hvor jeg kan dl dem.
Caps i overskrift er ikke vel set, og skriv for fanden at det bare er sæson 6 du mangler..
Tilbage til dit spørgsmål: prøv at kigge på www.sharereactor.com og deres ganske udemærkede forum...
Tilbage til dit spørgsmål: prøv at kigge på www.sharereactor.com og deres ganske udemærkede forum...

He he... Kan jo ikke lige lade være med at prale lidt... Og hvis det lige er nogle enkelte du er intereserret i, så kan vi da snakke om en ftp overførsel.
Men vil jeg gi' Zlinky ret. Hvis du vil ha det hele, så må du sgu gøre "the hard way"
-Tålmodighed betaler sig
Men vil jeg gi' Zlinky ret. Hvis du vil ha det hele, så må du sgu gøre "the hard way"
-Tålmodighed betaler sig
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Ej, men kan i da ikke bare give knægten en chance.. Han har jo tydeligvis ikke læst reglerne, Som han selvfølgelig burde
.... Men, det kan jo også siges på en anden måde af Zlinky.. Det da klart at zileN blir lidt (u know)... Det er ikke fordi du retter ham forkert, det rigtig nok det du gør, men du kunne sq da siges anderledes.....
[havde bare lige lyst til at sige min mening]
[havde bare lige lyst til at sige min mening]