REQ: Nikolaj & Julie afsnittene..

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
archon-

REQ: Nikolaj & Julie afsnittene..

Indlæg af archon- »

Jeg er ved at hente dem fra Emule men det vil tage minimum et månede da de ligger omkring 10 kb/s tilsammen...
Jeg er villig til at bytte med noget andet, har en ok sjat..
Min forbindelse er 1024/256
Skriv hvis du er interesseret, allerhelst på ICQ/Mirc Efnet @ #Chart.dk

:)
<center>Billede</center>

<center> '`^`'~=-.,__,.-=~'`#Chart.dk @ Efnet`'~=-.,__,.-=~'`^`'</center>
_WHAT_
Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
Kontakt:

Indlæg af _WHAT_ »

Tjaa der er vel ikke nogen der gidder og side og glo på sådan noget alligevel... de kan jo lave 42908572904875240 afsnit uden at komme nogen steder alligevel.. samt det er det samme som 1000 andre serier.. det er så min mening om det program MEGET ligegyldt og uden nogen handling !!!

flame on :evil:
archon-

Indlæg af archon- »

Synes ellers du har sagt at du aldrig havde set det... Så er det da noget af en bedømmelse at komme med...
Serien omhandler mange ting som forekommer som problemer i danske hjem og forhold, og man ser også noget med arbejdsliv i den. Man kan lære en del af den da det ikke er en serie som friends eller lflv som er lige overdrevene nok... No offense til de to serier, ser selv lflv... :)
<center>Billede</center>

archon-

Indlæg af archon- »

Efter 17 døgn på emule hvor min comp har stået og hentet 24/7 har jeg fået hentet 20 nikolaj og julie afsnit, det var en hård kamp men det kunne lade sig gøre :lol:

Godt nok lidt usselt at bruge emule men hva... :cry:
<center>Billede</center>

_WHAT_
Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
Kontakt:

Indlæg af _WHAT_ »

Hehe archon- bare lige for at smide lidt benzin på bålet så til det du har skrevet...

quote:
Serien omhandler mange ting som forekommer som problemer i danske hjem og forhold, og man ser også noget med arbejdsliv i den

Tag den med i skole lyder som noget en dansk lære ville kunne finde på at vise også igen om 30 år.... kort sagt...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
archon-

Indlæg af archon- »

Tja, jeg sys det er fedt nok :)

Men jeg kan også lide Langt fra las vegas
<center>Billede</center>

GoingBiG

Indlæg af GoingBiG »

Uden at have set mere en 2 halve afsnit af Nikolaj & Julie kender jeg hele serien pga. at folk på arbejdet skal snakke om det konstant og ud fra det også de 2 halve afsnit kan jeg sige at det ik holder, MEN det gør Lang fra Las vegas derimod 100%
Besvar