Hehe det er ikke så længe siden jeg faktisk ønskede at få fat på det bånd som blev lavet over EM det år. Jeg ved mine forældre stadig har et VHS-bånd med hele udsendelsen fra dagen efter på TV2 og kampen inklusiv. Jeg skal lige se om jeg kan få det rippet til computeren. Jeg vil dog intet love
[jeg leder stadig efter den udgivelse fra hele EM det år]
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Jeg var ude og tjekke udstyr i dag på uni. Det kan sagtens lade sig gøre (og faktisk kopiere den til dvd i samme proces). Så mangler jeg bare lige tiden til det og at få båndet med herop
Jeg vil ikke garantere for en god kvalitet. De bånd er gennemset så meget siden da...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
D3FrozTt skrev:lige i øjeblikket er den på vej på lunaparks ftp så kan vi jo se om han gider gi den videre ellers kan jeg jo smide den på ysi eller noget bagefter...
yes bare pm mig..
Jeg har smidt den på en offentlig server... = hurtig download
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
LunaPark skrev:lige i øjeblikket er den på vej på lunaparks ftp så kan vi jo se om han gider gi den videre ellers kan jeg jo smide den på ysi eller noget bagefter...
hva blev der af den herlige server man blev stillet i sigte?
Nå fuck it... jeg er igang med at uppe lortet på ysi i 100mb rarfiler så må i jo nøjes med det