Håber I vil hjælpe far!
DVD-Brænding
Redaktør: Moderators
DVD-Brænding
Er kommet så langt, så har fundet ud af, at jeg skal omdøbe min .img fil til en .iso fil - PANG det blev så til en pakket fil, det så godt nok. Mit spørgsmål er, om det er selve den pakkede fil som skal brændes på dvd-skiven, eller skal den pakkes ud først?
Håber I vil hjælpe far!
Håber I vil hjælpe far!
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Ja du skal brænde den "pakkede" fil som om det var et image... ISO-filer kan godt læses med programmer som f.eks. winrar, da den åbenbart kan åbne dem, og derfor bliver det til et .rar-ikon.. Så brænd du den bare roligt ud som et hvert andet image. Dog husk at trykke "Vis Alle Filer", når du skal vælge filen.
EDIT: Tror dog dit indlæg her skulle have været under Hard- & software, Games og Internet.
EDIT: Tror dog dit indlæg her skulle have været under Hard- & software, Games og Internet.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
1) Du skal da ikke omdøbe filen? Nero (som jeg går ud fra du bruger) kan sagtens brænde en img-fil ud på ved at vælge Brænd Billede/Burn Image.
2) Som forlængelse af ovenstående... Nej en ISO-fil er en billede/image-fil. På nøjagtig samme måde som .img og .bin/.cue er det.
2) Som forlængelse af ovenstående... Nej en ISO-fil er en billede/image-fil. På nøjagtig samme måde som .img og .bin/.cue er det.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Øhh Stim hvad sker der for dig?! Hvorfor laver du nyt topic når du har et i gang?! http://feffe.dk/ca/viewtopic.php?t=10131
Tusind tak drenge. Det er første gang jeg prøver at suge et dvd-rip i fuld format/brænde en dvd. Så Saw da jeg var i Australien, og ved ikke om den overhovedet kommer til Dk- rigtig fed film by the way! Så derfor røg den lige ned engang.
Den har været i dk-biografer...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!