Så nu er der nogen der godt kunne tænke sig penge for de 3100 KWh
Brokketråd
Redaktør: Moderators
Ja el er sgu blevet dyrt.. Hapset fra jp.dk
En gennemsnitsfamilie skal regne med at betale 850 kroner mere for strømmen pr. år. Prisen på kul er fordoblet siden januar.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Der er kun 2 år til jeg skal have kanel! Føler mig gammel 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Beverly Hills 90210 is back!
http://www.cwtv.com/thecw/90210
http://www.cwtv.com/thecw/90210
-
odder
- Bæver Bekæmper
Så præsterede jeg at ødelægge min Nokia N95. Skærmen er simpelthen knækket, selvom den har ligget i sådan et beskyttende etui i min lomme.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
odder
- Bæver Bekæmper
Jeg vil gerne brokke mig over, at jeg ikke kan bruge min laptop før i morgen middag fordi den skal lade op!
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
-
odder
- Bæver Bekæmper
@ DJ LAU: er det ikke bare ligesom MSN Live Plus?
@ Fair: Jeg har det bedst med at den får lov til at stå hele vejen igennem og suger strøm til sig. Den skal bruges til arbejde, så jeg vil gerne have det mest optimale ud af batteriet
@ Fair: Jeg har det bedst med at den får lov til at stå hele vejen igennem og suger strøm til sig. Den skal bruges til arbejde, så jeg vil gerne have det mest optimale ud af batteriet
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Ellers går arbejdet vel ind og dækker nyt batteri/computer??odder skrev:@ DJ LAU: er det ikke bare ligesom MSN Live Plus?
-
odder
- Bæver Bekæmper
Synes du ikke det ville være lidt misbrug af skatteydernes penge? Bare fordi man har muligheden, er det jo ikke ens betydende med at man også skal bruge den. Jeg tror sagtens de penge kan bruges bedre end på et nyt batteri til mig.amh skrev:Ellers går arbejdet vel ind og dækker nyt batteri/computer??
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Er lige kommet hjem fra byen af, hvor en rimelig ny-uddannet betjent skulle vise hvor smart han var i uniform.... Nøj jeg hader de der nye betjente som intet kan udover uniformen som er den eneste som gør dem store!!!! Han var en wannabe Nik og Jay type med ring i øret slikhår, og smart og høre på. Det var der en som kommenterede at han mindede om dem, så var han lige ved og tænde af fordi folk nærmest jublede over han blev kaldt det! Fryd for ham betjenten!!
Men du vil nok gerne have hans hjælp, hvis du får brug for det i næste weekend? Hvis man kan hidse sig op over hvordan en betjent ser ud/opfører sig, så har det sgu været en begivenhedsløs aften i byen! Som alle andre skal de også starte et sted.amh skrev:Er lige kommet hjem fra byen af, hvor en rimelig ny-uddannet betjent skulle vise hvor smart han var i uniform.... Nøj jeg hader de der nye betjente som intet kan udover uniformen som er den eneste som gør dem store!!!! Han var en wannabe Nik og Jay type med ring i øret slikhår, og smart og høre på. Det var der en som kommenterede at han mindede om dem, så var han lige ved og tænde af fordi folk nærmest jublede over han blev kaldt det! Fryd for ham betjenten!!

Tænkte ca. samme tanke. Måske han allerede så sådan ud inden han blev betjent? Og skal vi nu lige prøve at fortsætte i sporet hvor folk prøver at se lidt for smarte ud, så vil nærmest enhver han troglodyt.han, der ser en lækker kvinde inde på diskoteket.Kazo skrev:Men du vil nok gerne have hans hjælp, hvis du får brug for det i næste weekend? Hvis man kan hidse sig op over hvordan en betjent ser ud/opfører sig, så har det sgu været en begivenhedsløs aften i byen! Som alle andre skal de også starte et sted.amh skrev:Er lige kommet hjem fra byen af, hvor en rimelig ny-uddannet betjent skulle vise hvor smart han var i uniform.... Nøj jeg hader de der nye betjente som intet kan udover uniformen som er den eneste som gør dem store!!!! Han var en wannabe Nik og Jay type med ring i øret slikhår, og smart og høre på. Det var der en som kommenterede at han mindede om dem, så var han lige ved og tænde af fordi folk nærmest jublede over han blev kaldt det! Fryd for ham betjenten!!
Jeg vil nu gerne have set den "jubelscene". Jeg ville tænke en hel del bedre om mig selv efter at have overværet den tror jeg.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
odder
- Bæver Bekæmper
Mit trådløse i den bærbare virker ikke!
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius