Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Det var også transporttiden jeg svarede til, det ville være mærkeligt at svare på andet. Men for god ordens skyld kan jeg godt tilføje nogle ord til mit sidste indlæg.
Ja det vil jeg også mene. Så slem er den nu ikke angående transporttid, men det kommer selvfølgelig an på hvor man kommer fra og hvor man skal hen. - Var det godt reddet? Ved det ikke
Anyway, det er jo ikke dette glædestråden er til.
Jeg glæder mig over at jeg har weekend fra i dag og at weekenden ser ud til at blive dejligt afslappende. Gid vejret ville være sådan som det var været i dag hele weekenden.
Skal du til Herning (eneste sted i DK der tager 18 timer at komme til)
chreddy1 skrev:i nat kom jeg hjem fra en uge i Frankrig hos min udvekslingsstudent.. FUUCK jeg savnede internettet (var på en dag, men de har jo sådan nogle lortere azerty tastaturer)..
vores buschauffør valgte at køre ind over holland, hvilket resulterede i en times ventetid, og vi holdte også stille en time i tyskland.. for i følge hva de sagde skulle det tage 16 timer, hvis vi overhovedet ikke holdte..
er blevet færdig med et projekt, så nu skal det fejres med en ordentlig en bytur i aften og igen til Hed Kandi i morgen
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.