Brokketråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Billede
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Det regner
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Kan ikke lige overskue den teoretiske idrætseksamen imorgen.

Var op praktisk i fodbold, kuglestød og spydkast i mandags, og får en samlet karakter. Så lad os håbe at mine fodboldevner kan hive mig op på en god karakter
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

jeg kan stadig ikke tage det seriøst at man kan komme op i idræt og musik :D
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

CCK^ skrev:jeg kan stadig ikke tage det seriøst at man kan komme op i idræt og musik :D
Musik kan jeg nu godt forstå - Det er jo forståelse af musik-teori osv., men karakterer i gymnastik fatter jeg ikke!
"Du kan hoppe højest, du får 12!"
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Jeg fik 10 dengang jeg gik i folkeskole, tror jeg var med i en fodbold kamp, det var det... Resten foregik på en bænk med de 5 andre som heller ikke gad.... :)
mammut

Indlæg af mammut »

Når man skal op i idræt skal man jo ikke bare spille fodbold eller hoppe over en stang. Man skal f.eks planlægge en træning med opvarmning og udstrækning eller noget i den stil.

Det har jeg ihvertfald hørt :D
Her i år har vi ikke fået en karakter i idræt, men en udtalelse ;)
Ged
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

tæller det ikke stadig kun for ½ karakter, hvis man kommer op i musik?
Billede
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Gloet lige på den der karater skala... Regner man gennemsit på samme måde? tænker bare gamle skale giver det mere mening 6-8 er 2 Hvis du tager den nye er der lige 5 til forskel.. Så kan fucke gennemsnit en del..
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

mammut skrev:Her i år har vi ikke fået en karakter i idræt, men en udtalelse ;)
haha.. det skulle vi også ha fået da jeg gik i 9.. men ingen fra vores klasse fik nogen udtalelse, som de havde sagt hele året ville komme.. 8) :lol:
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Will skrev:Gloet lige på den der karater skala... Regner man gennemsit på samme måde? tænker bare gamle skale giver det mere mening 6-8 er 2 Hvis du tager den nye er der lige 5 til forskel.. Så kan fucke gennemsnit en del..
Det er netop pointen med den nye skala, de dårlige karakterer skal straffe hårdere. Du skal kunne se forskel på en elev der laver blandet 10-7 på den gamle og den nye, om det giver mening, tja - ligeså meget som den gamle.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Forskellen på den nye og gamle skala er også at man starter fra toppen af. Som udgangspunkt ligger alle på en 12'er og jo mere man har forkert eller ikke kan i forhold til pensum jo længere ryger man ned. På den gamle skala startede man fra bunden. Det handler nu om hvad man ikke kan frem for hvad man kunne.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Og den gamle skala gav os bedre plads til at belønne information hentet uden for pensum, end den nye skala gør.

Hvilket viste sig at være en ret stor grund til min karakter på sidste semester hehe.
naRf

Indlæg af naRf »

Will skrev:Gloet lige på den der karater skala... Regner man gennemsit på samme måde? tænker bare gamle skale giver det mere mening 6-8 er 2 Hvis du tager den nye er der lige 5 til forskel.. Så kan fucke gennemsnit en del..
Hvis du spørger hvordan man regner gennemsnittet ud fra gammel til ny skala, så kan du se her:

http://www.uvm.dk/nyskala/omr.htm
Billede
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

DjMail skrev:Og den gamle skala gav os bedre plads til at belønne information hentet uden for pensum, end den nye skala gør.
Nemlig! Det gav større bonus at have paratviden. F.eks. at kunne henvise til et bestemt tiltag i Geneve konventionen eller vide, hvilke specielle ting en relevant person var anerkendt for. Ud over de åbenlyse selvfølgelig.

Jeg kan lige så tydeligt huske min engelsk eksamen i folkeskolen. Der fik jeg ros for at bruge mange svære- og fremmedord. Den tror jeg ikke du kan hente bonus hjem på i dag. Jeg kunne bare ikke helt se, hvilke ord det skulle være, for jeg talte da bare engelsk, som jeg nu havde lært det :P
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Le Mans er startet og jeg sidder hjemme i røvsyge Danmark.

Nu har vi ikke engang varmen at glæde os over

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

gældsat for endnu 65000 8O
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.

Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!
Billede
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

PISVEJR!!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

EM er startet....

OG JEG ER PÅ ARBEJDE FRA 17-01 ARGH!!!!
Skal man skrive noget her?
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Morgenmøde i morgen kl. 08.30... PÅ MIN FRIDAG!!!!!!!
Besvar