gør jeg fandme ikke, er nok modsat hypokonder, hader at ta til lægen... sker kun hvis min arm falder afCokeline skrev:Det betvivler jeg meget!
Hvis du fejler noget alvorligt og har et symptom som du ikke har oplevet før vælger du nok lægen...
Køb af bil i Sverige!
Redaktør: Moderators
Det kommer jo an på om der kommer noget i fortolkningen som er spændende at gå videre med og som kan svare endnu tydeligere på problemformuleringenDjMail skrev:dwr og jeg tror pink shadow mente at han aldrig har prøvet at skrive 50 sider for meget
50 sider er måske også lige voldsomt at skyde over, måske der skulle være sidt lidt kontrol ind i side antal tidligere hr. qrazyleg.
Anyway, lortet er afleveret og blev kortet ned til at fylde 101,25 normalsider (149 word-sider med Palatino Linotype str. 11 - citater med størrelse 9) + en 35 siders bilag. Så det blev faktisk ikke længere end det vi plejer at lave
Det var et sidespring, undskyld. Nu vil jeg lige i bad og slappe af inden jeg skal ud af døren om et par timer.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
PinK^^ShadoW
- Geografisk sted: langt væk
haha vi har om skive egnens turismeQrazyLeg skrev:Det kommer jo an på om der kommer noget i fortolkningen som er spændende at gå videre med og som kan svare endnu tydeligere på problemformuleringenDjMail skrev:dwr og jeg tror pink shadow mente at han aldrig har prøvet at skrive 50 sider for meget
50 sider er måske også lige voldsomt at skyde over, måske der skulle være sidt lidt kontrol ind i side antal tidligere hr. qrazyleg.Vores emne var således opbygget at vi blev nødt til at bringe at fortolke analysen ud fra endnu ikke benyttet teori. Så det var jo perfekt
Anyway, lortet er afleveret og blev kortet ned til at fylde 101,25 normalsider (149 word-sider med Palatino Linotype str. 11 - citater med størrelse 9) + en 35 siders bilag. Så det blev faktisk ikke længere end det vi plejer at lave![]()
Det var et sidespring, undskyld. Nu vil jeg lige i bad og slappe af inden jeg skal ud af døren om et par timer.
vi kommer maks op på 10 sider tror jeg....
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.
- Kasper Spez
- Kasper Spez
Hehe
og nydelig skrifttype iøvrigt
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!