Brokketråd
Redaktør: Moderators
Indsæt her en emoticon der tilbeder ovenstående respons.DjMail skrev:haha så syng din sang hippie pige, er alligevel det gym elever er bedst til.
Skal du låne en guitar eller har du stadig den I fik første skole dag ?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Maunus skrev:Piger er ikke til at finde rundt i.
Rundt i ligefrem... hold fest for et underliv hende den omtalte må have
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.
Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!

Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!

-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
har lige fået en >fordrukken< kæreste ind af døren der fatter hat og briller haha 
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Hehe, hvis jeg havde en åben Lambo, og det var solskin, så ville jeg edder-fuck-mig også hjerne rundt på alle gader hele dagen. DK har kun 30 ordentlige solskinsdage om året, tænk på hvad bilen koster pr. køretur :O3dotz skrev:Når man ser den samme stodder køre ned af Strandvejen i Lamborghini Murcielago af den åbne slags hele tre gange.
Vel at mærke i den samme retning. Så er det kun fordi man vil ses. Taber :D
...
( Afskrivninger + benzin + slidtage + skader + vægtafgift ) / 20 - tror beløbet er skræmmende.
Og fuck ja, jeg ville også SES i den :D
Brokketråd; Jeg er TRÆT af min hovedopgave - og har været det siden jeg i 5. klasse fandt ud af, at man skulle lave en :/
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Deejay_Wonder skrev:har lige fået en >fordrukken< kæreste ind af døren der fatter hat og briller haha
amh skrev:er blevet al for fuld - og nu også solskoldet på albuerne, og lårne.
Hmm... synes disse to posts passer lidt for godt sammen...
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Under udgifter glemmer du at nævne møderne med politiets fotofælder og diverse andre scannere og hvad de nu ellers har. Bliver også dyrt i længden.FrZ skrev:Hehe, hvis jeg havde en åben Lambo, og det var solskin, så ville jeg edder-fuck-mig også hjerne rundt på alle gader hele dagen. DK har kun 30 ordentlige solskinsdage om året, tænk på hvad bilen koster pr. køretur :O
( Afskrivninger + benzin + slidtage + skader + vægtafgift ) / 20 - tror beløbet er skræmmende.
Og fuck ja, jeg ville også SES i den
Jeg tror også jeg havde taget sådan en tur. Men jeg var nok ikke kørt op og ned ad den samme gade. Det skulle da lige være hvis man kørte en tur på strøget. Nej det må man nok ikke, but who cares? Har man råd til sådan en bil har man også råd til at få bøden for at køre i en gågade
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Taxa'er!! der kørte en taxa bag mig ude fra Bakken, han lå 2 cm. fra mig, og da man ikke må køre stærkere en 60, og dem foran så finte respekterer det, sidder manden som iøvrigt var dansker, og blinker med det lange lys, prøver og overhale, i by, så lykkedes det ham endelig og komme udenom mig, hvilket lige var ved at gå galt, da det var i et sving, og der så rundt om i svinget kom en modkørende, så det var lige ved at gå rigtig galt! Han kom uskat forbi, men det hjalp jo ikke for der var ligesom 10-15 biler foran, han så også skulle uden om. Det prøvede han så, ved fuld optrukken, og igen ved et sving. Nøj han fik også horn og lygter fra de andre billister. Gid politiet havde været en af de biler som kørte længere oppe i civil. Han stod nok til frakendelsen af sit kørekort, som jeg da gerne så, og nok også de andre billister.
Har lige fundet ud af at man kan få Ben & Jerry med jordnøddesmør. Så langt, så godt.. Det der pisser mig af, er at man ikke kan få det hvor jeg bor 
Is med posten... Har du set lidt for meget Friends, hr. Jack Geller?