Glædestråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Min er skrevet til 17.5 så vidt jeg husker. Det er en Fiat Punto 1.2 fra 2004. Fra 0 til 100 på.. ja... Aldrig.. men den kører langt på literen og dét er jeg glad for :) Undtagen lige i dag. Nogle steder måtte jeg have sømmet helt i bund bare for at holde den på 90.. rigtig nedtur, når man må køre 130 :?
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Hmm ja det har vel noget med FuelCutoff som det hedder for at være økonomisk? :)
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Jeg er personligt begyndt og køre efter disse:

Grønne råd om bilkørsel

Selvom du kører i bil, kan du gøre meget for minimere belastningen af miljøet. Her er nogle råd, der bevirker, at der spares brændstof og at miljøet aflastes:

*
undgå tomgangskørsel, fx ved først at starte bilen, når alle er klar
*
fjern tagbagagebærere og lignende, når de ikke er i brug. En bagageboks på taget betyder i snit 10 % øget forbrug af brændstof
*
tilstræb glidende kørsel
*
undgå unødvendige opbremsninger og overhalinger. Tidsgevinsten ved overhalinger er ofte minimal, fordi du kun flytter dig et par pladser frem i rækken
*
skift til et højere gear så hurtigt som muligt og spring gerne gear over (uden at motoren sejtrækker)
*
hold bilen i gear under nedbremsning og udnyt fuel cut-off (en moderne bil vil stoppe tilførslen af brændstof, når speederen slippes, og bilen holdes i gear. Dette kaldes fuel cut-off. Man sparer altså brændstof ved at rulle eller bremse med motorbremsen i stedet for at koble ud og køre i frigear)
*
tryk kun speederen ca. halvt ned under acceleration
*
kør med korrekt dæktryk. Dæktryk, der er 0,5 bar for lavt, forøger brænd-stofforbruget med 2-3 %
*
Overhold hastighedsgrænserne. En bils forbrug af brændstof er typisk 25 % højere ved 130 km/t end ved 110 km/t

Energibevidst kørsel kan betyde en besparelse på 10-15 % af det normale forbrug.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Ahh, Rewind the Nineties på Radio Seven. Min fredag aften er reddet.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

MMRadio + mIRC (nu med NN Script istedet for Curse) + Dong Radio = Total feeee' aften 8)..
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Bjerring skrev:
Kallek skrev:
Min lillebror (som også er bruger herinde) fik 12 i sin SRP forleden..?! :? :D
Bare rolig..HAR givet ham en sviner.. :wink: 8) :D
det var sku flot ;)
Tak Tak 8)
Tillykke med 12'eren! 8) Hvad skrev du om, og i hvilke fag?
Brugeravatar
Bjerring
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Bjerring »

Mikkel skrev:
Bjerring skrev:
Kallek skrev:
Min lillebror (som også er bruger herinde) fik 12 i sin SRP forleden..?! :? :D
Bare rolig..HAR givet ham en sviner.. :wink: 8) :D
det var sku flot ;)
Tak Tak 8)
Tillykke med 12'eren! 8) Hvad skrev du om, og i hvilke fag?
Tak for det :) Jeg skrev om Branding i fagene Afsætning A og Engelsk A.
Last night a DJ saved my life with a song
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Billede

Måtte lige grine over den :)
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Hæhæ den var go'! Lidt til at pifte en ellers lang arbejdsdag op :)
Billede
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

har været på shoppingtur, wuhu
Billede
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Godt nok har Bluray vundet krigen, men det betyder kun, at der er en masse ekstra billige produkter til salg.

F.eks. Ezydvd sælger hd dvd titler ud til en 40-60 kroner stykket inklusiv danske undertekster.

Og hvis man som jeg er tilfreds med add on til xbox 360, så kan man købe drevet til 800.- på nettet.

Så selv om det er en begrænset investering, så har jeg lige bestilt en lille samling titler.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
raffay

Signed, sealed and delivered on the 1st of April!

Indlæg af raffay »

Så! Nu har jeg sku fået købt mig en såkaldt "bostadsrätt" lidt ude for Malmø C! Med indflytning den 1. April! Glæder mig godt nok som et lille barn! Eneste problem er alt det administrative bøvl der er op til flytningen, men det er småting i forhold til forhåbentlig de glæder en sådan flytning indebærer :)
Skal man skrive noget her?
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

YAAAY..! ikke nok med at Tiësto dvd'en snart kommer, så har jeg også lige idag, fundet ud af at den 4. april kommer der en live cd/dvd med Fall Out Boy, som indeholder 22 numre.. og nu er det sådan at Fall Out Boy er et af mine yndlingsband.. 8)

http://en.wikipedia.org/wiki/%2A%2A%2A%2A_%28album%29

desuden har Fall Out Boy lavet en pænt fed version af Michael Jackson's Beat It, som kan høres her i fuld længde :):
http://www.friendsorenemies.com/web/foe ... y/1910651/
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Har lige lavet en hastighedsmåling på min netforbindelse:

Billede

Yir! :D

..og det skal lige nævnes at jeg "kun" har en 20/20 linie.. :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

Mick Øgendahl og Magtens Korridorer LIVE i aften..! Min efterskole har billetter til alle 8) 8) 8) .. (det skal dog lige siges at det er alle der går på efterskolen, og ikke til alle på ca :P)
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

At min sidst erhvervede cd - Lazy Dog mixet af Ben Watt og Jay Hannan er præcis så fed som jeg huskede den. Skummelt det alligevel skulle tage 7 år at købe den :$

Og så har jeg (forhåbenligt) den sidste officielle eksamen inden forsvar af hovedopgave i morgen!... Hvilket minder mig om, at jeg hellere må læse :/
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

jeg kan være i mine skinny-jeans igen!

For ca. 3 år siden var jeg optimist og købte et par jeans til 700 kr, hvilket jeg normalt aldrig gør fordi jeg er for nærig. Jeg kunne passe dem i en måneds tid, så voksede jeg desværre ud af dem. Jeg har dog altid gemt dem (som enhver kvinde ville gøre) fordi jeg tænkte "en eller anden dag vil jeg tabe mig så jeg kan passe dem igen". Selvbedrag? Tja, måske. Men efter en måned med Lene Hansson i baghovedet og træning 4 gange om ugen kan jeg altså være i dem igen nu :D
Billede
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Polterabend i morgen!! = Jeg skal være fuld med den kommende gom :lol: bliver vildt. Først sumobrydning, så noget bueskydning, og så en anden form for fodbold :) bliver nice.
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Sunshine skrev:jeg kan være i mine skinny-jeans igen!

For ca. 3 år siden var jeg optimist og købte et par jeans til 700 kr, hvilket jeg normalt aldrig gør fordi jeg er for nærig. Jeg kunne passe dem i en måneds tid, så voksede jeg desværre ud af dem. Jeg har dog altid gemt dem (som enhver kvinde ville gøre) fordi jeg tænkte "en eller anden dag vil jeg tabe mig så jeg kan passe dem igen". Selvbedrag? Tja, måske. Men efter en måned med Lene Hansson i baghovedet og træning 4 gange om ugen kan jeg altså være i dem igen nu :D
Til sådan et post SKAL der følge billeder med.. og det ved du udemærket godt, Frk. Solskin! :D :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Sunshine skrev:jeg kan være i mine skinny-jeans igen!

Nyd det så længe det varer ;)
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Besvar