Er rimelig glad på mine egne veje
Glædestråd
Redaktør: Moderators
-
oestergaard
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
er det nu noget at være glad over?oestergaard skrev:Jeg er bare glad fordi jeg den sidste månede har fået mere McD end nogensinde før
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Og jeg benyttede mig af Fona's Prisgaranti og sparede yderligere 200 på min xbox 
Til de som ikke ved, hvad det er, så er det at hvis prisen for en varer man har købt falder inden for to uger efter købet, så kan man komme ind med sin kvittering og så få differencen udbetalt
I dette tilfælde Assassin's Creed, som jeg gav 500 for, og så er det sat ned til 300 i den her uge og næste uge.
Så til folk med xbox, så er der spil på tilbud, som I nok gerne vil have til favorable priser - Blandt andre Halo 3, Call of Duty 4, Assassin's Creed osv osv, som er sat ned til 300, så gogogo
Til de som ikke ved, hvad det er, så er det at hvis prisen for en varer man har købt falder inden for to uger efter købet, så kan man komme ind med sin kvittering og så få differencen udbetalt
Så til folk med xbox, så er der spil på tilbud, som I nok gerne vil have til favorable priser - Blandt andre Halo 3, Call of Duty 4, Assassin's Creed osv osv, som er sat ned til 300, så gogogo
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
jeg har aldrig været så glad for Burger King som siden sidste sommerferie, da jeg for første gang i mit liv (!) spiste på en Burger King i tyskland.. Siden det har jeg dog kun været på en anden Burger King, i Oslo..oestergaard skrev:Jeg er bare glad fordi jeg den sidste månede har fået mere McD end nogensinde før
nej det ka du ha ret i.. men det er fandme ikk mange gange jeg har været på Burger King i forhold til McDonalds.. og det er alligevel ret trist.. for Burger King er SÅ meget bedre end McDonalds..TheJackal skrev:Hehe... du har jo heller ikke haft så mange år at prøve det i..chreddy1 skrev: jeg har aldrig været så glad for Burger King som siden sidste sommerferie, da jeg for første gang i mit liv (!) spiste på en Burger King i tyskland.. (...)
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Kan sagtens følge dig..chreddy1 skrev:nej det ka du ha ret i.. men det er fandme ikk mange gange jeg har været på Burger King i forhold til McDonalds.. og det er alligevel ret trist.. for Burger King er SÅ meget bedre end McDonalds..TheJackal skrev:Hehe... du har jo heller ikke haft så mange år at prøve det i..chreddy1 skrev: jeg har aldrig været så glad for Burger King som siden sidste sommerferie, da jeg for første gang i mit liv (!) spiste på en Burger King i tyskland.. (...)
Jeg bor i DK's 5. største by og vi har ikke engang en BurgerKing..!
Men en lille snoldet møgby som ligger et stykke herfra de har... Det er sgu snyd..
Men der er snak om at de skulle være på vej til byen.. så jeg krydser fingre..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Vi er det sidste stx-gymnasium, der får dem tilbage.Silian^ skrev:Kan så fortælle at vi (teknisk gymnasium) først får karakteren i uge 10..Mikkel skrev:Ved endnu ikke om det er gode eller dårlige nyheder, men:
Vi får vores karakterer (som det sidste gymnasium i landet) for vores studieretningsprojekt på fredag klokken 9.30! Bliver sgu nice.
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Min lillebror (som også er bruger herinde) fik 12 i sin SRP forleden..?!Mikkel skrev:Vi er det sidste stx-gymnasium, der får dem tilbage.Silian^ skrev:Kan så fortælle at vi (teknisk gymnasium) først får karakteren i uge 10..Mikkel skrev:Ved endnu ikke om det er gode eller dårlige nyheder, men:
Vi får vores karakterer (som det sidste gymnasium i landet) for vores studieretningsprojekt på fredag klokken 9.30! Bliver sgu nice.
Bare rolig..HAR givet ham en sviner..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Grats med de 12
Damen fik 10, så hun græd i telefonen da jeg ringede til hende.
Så er det bare lidt noget bras at den ene tændspole er ved at stå af, så det var en hård tur til Århus (små 130 km). Kørte kun 13 km/L
Men for at vi lige skal få det til at passe til glædestråden, så får jeg tændspolen til indkøbspris og bilen kører som regel over 20 km/L.. og ja det er en benzinbil
Så er det bare lidt noget bras at den ene tændspole er ved at stå af, så det var en hård tur til Århus (små 130 km). Kørte kun 13 km/L
Men for at vi lige skal få det til at passe til glædestråden, så får jeg tændspolen til indkøbspris og bilen kører som regel over 20 km/L.. og ja det er en benzinbil
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
odder skrev:Grats med de 12Damen fik 10, så hun græd i telefonen da jeg ringede til hende.
Hvad er det for en bil?? min nye bil kører max 15 km/l og er skrevet til 17