[15/11 2008] Sensation i Parken?
Redaktør: Moderators
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Præcis... og så er Niklas også langt dygtigere teknisk og mht. pladevalg...DjMail skrev:Skulle der komme en dansk trance dj på, må harding være et bedre bud, da han i forvejen tidligere har værert inde omkring ID-T i forbindelse med et andet event.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Vi er en flok fra det jyske som godt kunne tænke os at tage til kbh dagen før det går løs.
Vi er en 8 stykker, tror jeg... Er der nogen der kunne tænke sig at lægge gulv til os?
Vi er et par chicks og resten er homo saks.
Vi tager toget hjem igen dagen efter kl. 12.
Regner med at vi skal i byen efter festen i parken og evt. også dagen inden, men det er op til den modige sjæl der vil lade os sove hos ham/hende.
KOM FRISK, KØBENHAVNER STÆNGER!
Vi er en 8 stykker, tror jeg... Er der nogen der kunne tænke sig at lægge gulv til os?
Regner med at vi skal i byen efter festen i parken og evt. også dagen inden, men det er op til den modige sjæl der vil lade os sove hos ham/hende.
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Hvis jeg når at overtage min nye lejlighed skal i være velkomne, men regn med at sove på et gulv eller noget andet hårdt da jeg umuligt kan finde 8 sengepladser. Men det er kun hvis jeg når at overtage den nye da der simpelthen ikke er plads eller mulighed for det der hvor jeg bor nu....!PsyClone skrev:Vi er en flok fra det jyske som godt kunne tænke os at tage til kbh dagen før det går løs.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Et vandrehjem ville være overkill... Det er sådan set bare pga. damerne der er med vi skal have et sted at "være". De har deres klaskværk (makeup) og sådan noget. Tror ikke vi skal sove uanset hvad da vi gerne vil i byen og fyre den af. 
Så hvis det passer Hr. Fair, så kunne det jo være oplagt at udnytte dit space indtil vi smutter igen. Det vil vi ihvertfald meget gerne!
Du skal også i parken, ikke?
Men lad os lige se på din bolig situation til den tid så..
Så hvis det passer Hr. Fair, så kunne det jo være oplagt at udnytte dit space indtil vi smutter igen. Det vil vi ihvertfald meget gerne!
Du skal også i parken, ikke?
Men lad os lige se på din bolig situation til den tid så..
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
Kode: Vælg alt
Kære Vindere,
Stort tillykke med opgraderingen til DELUXE. Det kan altid betale sig at være hurtig ude og dette bliver belønnet af ID-T.
En del af jer har fået sendt de almindelige billetter, disse er blevet annulleret og kan ikke bruges i døren.
Sker det at billetterne dukker op i døren og folk prøver at komme ind, vil dette blive afvist samt politi anmeldt.
DELUXE billetten som du har modtaget vil også blive annulleret og du vil blive nægtet adgang.
DELUXE Upgrade vil blive sendt afsted i morgen til jeres adresser.
Endnu en gang stort tillykke.
Med venlig hilsen / Kind Regards
Kim Nguyen