Madtips?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Haha... Ja altså ville bare lige understrege Fakta ikke var discount :lol:

Ej det er selvfølgelig 22 kr. for 400 gram :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

3dotz skrev:[
Denne tråd har været ret inspirerende. Der har været en del gode links oppe. Hvad siger trådstarteren. Har du fået noget ud af denne tråd?

...
Jeg syntes der har været nogle gode foreslag/links ind i mellem, og vil da fortsat råde folk til og poste deres opskrifter/links osv. i denne tråd. Mad kan man ikke få nok af! :)

Og når du snakker om din slagter. Er dette hans hjemmeside. Isåfald så er der tilbud her:

http://blaakildeslagteren.dk/tilbud.html
Casper
Chart Attack VIP

Indlæg af Casper »

Niles skrev: Til dagligt bruger jeg mange penge på mad (heriblandt også meget økologisk) da jeg synes det er en fornøjelse at få noget ordenligt at spise :P
Hvorfor at mange siger at økologisk er bedre, er jeg egentlig lidt forundret over? Hvad gør f.eks. økologiske kartofler bedre end konventionelle?

Som andre skriver, er det trist at alt i dag skal være discount. Det har desværre taget livet af alt for mange specialbutikker, hvilket er rigtig trist.

Anyway.. spis økologisk hvis i vil, jeg springer over ;-)
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

--> AMH...ja det er min lokale butcher

Kødet fra ham smager godt og skinke/hamburgerryg er ikke pumpet med en masse vand. Men sådan har de fleste slagtere det vel.

De er måske lidt dyrere, men overlever så på kvaliteten.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Casper skrev:Hvorfor at mange siger at økologisk er bedre, er jeg egentlig lidt forundret over? Hvad gør f.eks. økologiske kartofler bedre end konventionelle?
Jeg tror mest det er en principsag for folk (uden jeg skal gøre mig alt for klog på det). Personligt kan jeg ikke smage en skid forskel, og jeg tvivler på at der er ret mange, der kan. Det er vel det samme som at vælge imellem tuborg eller carlsberg (og nu skal I ikke komme og sige "jeg kan saaagtens smage forskel", for det er der sgu ingen der kan hvis lortet er koldt), det er en principsag.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

3dotz skrev:--> AMH...ja det er min lokale butcher

Kødet fra ham smager godt og skinke/hamburgerryg er ikke pumpet med en masse vand. Men sådan har de fleste slagtere det vel.

De er måske lidt dyrere, men overlever så på kvaliteten.
Ah, okay. Ja, det er lidt dyrere end normale butikker, men det er også frisk!
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Faldt lige over denne sidet også:

http://madabc.dk/madabc-dk/index.aspx?id=10 Der er nogle gode også.
Besvar