Fra det sted der blev linket til. Havde åbenbart bare ikke været hjemme, de dage de havde været forbi, så der gik lidt lang tid før jeg endelig fik det, hehe.Hvor endte du med at købe det?
Glædestråd
Redaktør: Moderators
Eksamensperioden veloverstået og knap to ugers ferie venter velfortjent på mig. Det skal fejres med spisning i aften og en druktur af de store 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Jeg har ikke haft to ugers eksamensstress. Til gengæld er det to ugers ferie, der venter 
Så god spisning... Nu kommer jeg (lige vågnet efter jeg gik i seng, da sidste indlæg blev skrevet. NICE!)
Så god spisning... Nu kommer jeg (lige vågnet efter jeg gik i seng, da sidste indlæg blev skrevet. NICE!)
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
GratsKazo skrev:12 i den sidste eksamen i denne omgang. Så er der en lille uges ferie i vente
Og så har jeg i dag fået fusket endnu en blæser ind i mit kabinet på den stationære samt moddet min maglite mini om til LED i stedet for alm. pære
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Jep det er netop en rar fornemmelseKazo skrev:12 i den sidste eksamen i denne omgang. Så er der en lille uges ferie i vente
Har idag fået mit brev fra studiet og skal starte d. 4 februar kl. 915. Glæder mig max
også selvom pensumslisten til første semester tæller 30 bøger 
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Hmmm...Cokeline skrev:Min pik kan blive stiv igen! Tak!!!
Er ikke sikker på at jeg har lyst til at vide hvad dit problem har skyldtes..
...håber bare, for din skyld, ikke at det har noget med din post i Brokketråden at gøre:
Cokeline skrev:Brændte mig på ovnen...
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Haha den tænkte jeg slet ikke lige over... Men nej det hænger HELDIGVIS ikke sammen.TheJackal skrev:Hmmm...Cokeline skrev:Min pik kan blive stiv igen! Tak!!!![]()
Er ikke sikker på at jeg har lyst til at vide hvad dit problem har skyldtes..:D
...håber bare, for din skyld, ikke at det har noget med din post i Brokketråden at gøre:Cokeline skrev:Brændte mig på ovnen...
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
så kommer vi til at se hinanden på daglig basisLokefar skrev:Har idag fået mit brev fra studiet og skal starte d. 4 februar kl. 915. Glæder mig maxogså selvom pensumslisten til første semester tæller 30 bøger
husk at 90% af bøgerne kan købes brugt/billigt eller kopieres fra dem, på de højere semestre.