HTC Hero
Redaktør: Moderators
Re: HTC Hero
der findes denne side. De har transparent beskyttelse http://www.ishield.dk/shop/htc-7c1.html ... 3god_TR5tg

It`s not only the music, it`s the beat...
flubber|

Vil du undgå ridser i din nye HTC Hero, men ønsker du heller ikke at gemme den væk i et tykt cover? Så beskyt den med invisibleSHIELD!
invisibleSHIELD er en tynd hinde på 0,2 mm. der beskytter din HTC Hero mod alle former for ridser. invisibleSHIELD kan monteres uden at coveret kan ses, eller nedsætter touchfunktionerne på skærmen.

flubber|

Jeg vil gerne have et decideret cover i stedet... 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Jeg har den ikke i noget, men jeg har det også sådan at når man har en telefon, så er det for at bruge den.....
Men faktisk så ser den sgu stadig fin, selvom den har mødt gulvet/jorden et par gange og diverse julefrokoster. Jeg har vist haft den siden aug. tror jeg.
Den er sågar hvid...
Skærmen er heldigvis lavet af glas, så ridset bliver den ikke. Men tilgengæld, hvis skaden sker, ja så er der knust forrude
Jeg er også utrolig glad for min Hero, meeen må da indrømme at en kommende model forhåbentlig lige om hjørnet trækker lidt....
Der er visse mangler og ting der kunne gøres bedre... Så måske skulle du vente, medmindre du stadig har Nokia 3200 med grøn skærm
Skærmen er lidt lille synes jeg, ville ha ønsket at HD2'eren kom med Android, men desværre ikke....
Synes der er lige rigeligt med knapper, og håber de reduceres lidt på kommende modeller.
Batteritiden er fucked, 1 dag er ikke nok til mig... (har bestil nogle uorginale batterier, der skulle være mere spark i
)
Kameraet er ubrugeligt, ville hellere bruge en mejsel og en stenplade, hvis jeg havde valget.
Synes også telefon-funktionen har visse mangler, håber det kommer med julegave-opdateringen til Android 2.1
(men det jo heldigvis bare software)
MEN ELLERS er jeg glad og elsker google verden, og ser stor fremtid i Android mobilerne...
Og man skal jo kravle før man kan gå...
Nå det var alt herfra..
Men faktisk så ser den sgu stadig fin, selvom den har mødt gulvet/jorden et par gange og diverse julefrokoster. Jeg har vist haft den siden aug. tror jeg.
Den er sågar hvid...
Skærmen er heldigvis lavet af glas, så ridset bliver den ikke. Men tilgengæld, hvis skaden sker, ja så er der knust forrude
Jeg er også utrolig glad for min Hero, meeen må da indrømme at en kommende model forhåbentlig lige om hjørnet trækker lidt....
Der er visse mangler og ting der kunne gøres bedre... Så måske skulle du vente, medmindre du stadig har Nokia 3200 med grøn skærm
Skærmen er lidt lille synes jeg, ville ha ønsket at HD2'eren kom med Android, men desværre ikke....
Synes der er lige rigeligt med knapper, og håber de reduceres lidt på kommende modeller.
Batteritiden er fucked, 1 dag er ikke nok til mig... (har bestil nogle uorginale batterier, der skulle være mere spark i
Kameraet er ubrugeligt, ville hellere bruge en mejsel og en stenplade, hvis jeg havde valget.
Synes også telefon-funktionen har visse mangler, håber det kommer med julegave-opdateringen til Android 2.1
MEN ELLERS er jeg glad og elsker google verden, og ser stor fremtid i Android mobilerne...
Og man skal jo kravle før man kan gå...
Nå det var alt herfra..
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Det er fordi det er til erhvervstelefoni, og der skal ske noget omlægning af telefonnumre mht. udbyder og abonnement, at den skal købes nu. Jeg skal absolut ikke bruge den til at tage billeder. Jeg overvejede kort HD2, indtil jeg så størrelsen på den. Jeg synes den er alt for stor.
Hvis du har den i hvid, så er det derfor den holder til meget. Den har en form for overfladebehandling, som iPhone iøvrigt også har fået - Heros er bare en lidt forbedret udgave - men den behandling har bagsiden af den brune udgave ikke, og det er den jeg gerne vil have. Ja det er til at bruge, men derfor kan man jo også godt passe på sine ting
Jeg har valgt Heroen til fordel for Nokia E72, som ellers var det andet alternativ jeg lænede mig op af, da SonyEricsson ikke er kommet med efterfølgeren til X1 - og når det gør bliver det nok engang dyrt. Samsung-hardware er åbenbart lavet af guld og diamanter.... Jeg har prøvet at lege lidt med Heroen og jeg synes det er det bedste jeg har prøvet.
Det der med batterier må du godt lige vende tilbage med en lille anmeldelse af. For det er jo et lille problem ved de telefoner. Synes også det er noget lavt at skulle lade hver dag. Det skal jeg ikke engang med min K850i, der ellers er fuldkommen slidt ned. Iøvrigt bliver Hero min første mobiltelefon, der ikke er SonyEricsson. Så jeg er røvspændt. Tror faktisk også lidt jeg valgte E72'eren fra fordi det netop er en Nokia. Et mærke jeg simpelthen aldrig har brudt mig om.
Hvis du har den i hvid, så er det derfor den holder til meget. Den har en form for overfladebehandling, som iPhone iøvrigt også har fået - Heros er bare en lidt forbedret udgave - men den behandling har bagsiden af den brune udgave ikke, og det er den jeg gerne vil have. Ja det er til at bruge, men derfor kan man jo også godt passe på sine ting
Jeg har valgt Heroen til fordel for Nokia E72, som ellers var det andet alternativ jeg lænede mig op af, da SonyEricsson ikke er kommet med efterfølgeren til X1 - og når det gør bliver det nok engang dyrt. Samsung-hardware er åbenbart lavet af guld og diamanter.... Jeg har prøvet at lege lidt med Heroen og jeg synes det er det bedste jeg har prøvet.
Det der med batterier må du godt lige vende tilbage med en lille anmeldelse af. For det er jo et lille problem ved de telefoner. Synes også det er noget lavt at skulle lade hver dag. Det skal jeg ikke engang med min K850i, der ellers er fuldkommen slidt ned. Iøvrigt bliver Hero min første mobiltelefon, der ikke er SonyEricsson. Så jeg er røvspændt. Tror faktisk også lidt jeg valgte E72'eren fra fordi det netop er en Nokia. Et mærke jeg simpelthen aldrig har brudt mig om.
Ja så er det jo om at slå til....
Det ser ellers ud til at komme noget pisse godt næste år....
http://beep.tv2.dk/entry.php/id-351341.html
Det ser ellers ud til at komme noget pisse godt næste år....
http://beep.tv2.dk/entry.php/id-351341.html
/Lunapark
Ang batteritid så holder min fint 1½-2 dage (snakker dog ikke noget særligt i tlf). Foretrækker dog altid at lade op senest efter ca 36 timer. Ved ikke helt om det betyder noget særligt, men jeg har altid wifi og gps slået fra hvis jeg ikke bruger det. Derudover har jeg en simpel taskmanager hvor jeg lukker alle programmer det er muligt at lukke ca dagligt. I det hele taget er jeg også glad for Heroen og ønsker at de ville vente med en opfølger lidt tid.... ellers er det jo lidt dyrt det her sjov 
Så har jeg fået min. En dejlig ikke-hvid. Lige nu sidder jeg og bøvler med at få flyttet samtlige mine numre fra den gamle telefon til min nye telefon. Der er nemlig for mange numre til at kunne være på sim-kortet, og Zyb fungerer ikke gennem Telenor.
Kan du ikke bruge en adressebog på computeren til det? har windows ikke sådan noget i form af outlook kontakter eller lignende. Den mulighed har man da hvert fald med iPhone.
Håber at Hero har en bedre touch skærm end tattoo. Gal jeg ville blive sindsyg af en så debil touch skærm, der næsten skal have tæsk for at fatte instruktioner.
Håber at Hero har en bedre touch skærm end tattoo. Gal jeg ville blive sindsyg af en så debil touch skærm, der næsten skal have tæsk for at fatte instruktioner.
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
m.google.com/mailQrazyLeg skrev:Så har jeg fået min. En dejlig ikke-hvid. Lige nu sidder jeg og bøvler med at få flyttet samtlige mine numre fra den gamle telefon til min nye telefon. Der er nemlig for mange numre til at kunne være på sim-kortet, og Zyb fungerer ikke gennem Telenor.
genial sync af mail, contacts og kalender.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Fantastisk. Dog smed jeg hele lortet over Outlook og synkroniserede den vej.
Jeps, det er næsten snyd så let det erFairground skrev:m.google.com/mailQrazyLeg skrev:Så har jeg fået min. En dejlig ikke-hvid. Lige nu sidder jeg og bøvler med at få flyttet samtlige mine numre fra den gamle telefon til min nye telefon. Der er nemlig for mange numre til at kunne være på sim-kortet, og Zyb fungerer ikke gennem Telenor.
genial sync af mail, contacts og kalender.
Skærmen på Hero er knap så hurtig som iPhone 3 GS, men ikke forstyrrende langsom på nogen måde efter min meningCCK^ skrev:Håber at Hero har en bedre touch skærm end tattoo. Gal jeg ville blive sindsyg af en så debil touch skærm, der næsten skal have tæsk for at fatte instruktioner.
Jeg spørger lige komplet håbløst her, men hvordan synkroniserer i jeres kontakter på telefonen med jeres gmail, I wanna learn it 
-------------
Skal siges at jeg fint kan synkronisere min mail og kalender
-------------
Skal siges at jeg fint kan synkronisere min mail og kalender
Indstillinger -> datasynkronisering -> google -> og så bare flueben i de ønskede 
Ahh, sådan var mine indstillinger allerede, men de vil ikke hentes ind fra min mobil til google, kan det kun køre den anden vej?
Nå men har også haft en Hero i en måneds tid... ELSKER at den sync konstant med min google konto mail kalender og kontakter... End anden nice ting er at min arbejdes kalender køre sammen med min privat. Så når jeg opretter noget, kan jeg selv bestemmer hvad for en den skal i... Kunne dog godt bruge jeg kunne have flere gmail kontoer på, da jeg bruge google apps et par steder.
Men har lige lavet en liste med de programmer jeg har smidt på.
compass: Skulle sætte parabol op
Data counter widget: Styr på hvor meget trafik jeg bruger
ASTRO file manager: Nem måde at holde styr på filer
Facebook for android: Virker
eBuddy IM: Kan chat på facebook MSN osv på en gang.
Bluetooth File Transfer: Kan sende filer
SuperYatzy: Tidsfordriv
Mileage: Holder styr på min brændstof forbrug og føre statestik
Dolphin Browser: Godt når man skal surfe
Shazam: Til at genkende et nummer man høre.
Danish dictionary
Free advance task mannagere: Kan lukke programmer ned.
SayMyName: Så siger den hvem som ringer.
Google Sky Map: Så har du styr på stjernehimlen.
Currency Converter
Unit Converter
Places Directiry: Kan du finde forskellige ting i nærheden af dig.
TV 2 News Widget: Se nyheder i tekst
Astrid Task: Rigtig fedt program til at holde styr på arbejdes opgaver, kan meget.
GDocs Notepad with sync: Kan sync dokumenter med google
dgAway: Kan lave auto svar til for der ringer og skriver. Kan også vidersende sms'er
SMS Scheduler: Kan sende sms til folk på bestemte tidspunkter.
Metal Detector: Fordi den kan...
Men har lige lavet en liste med de programmer jeg har smidt på.
compass: Skulle sætte parabol op
Data counter widget: Styr på hvor meget trafik jeg bruger
ASTRO file manager: Nem måde at holde styr på filer
Facebook for android: Virker
eBuddy IM: Kan chat på facebook MSN osv på en gang.
Bluetooth File Transfer: Kan sende filer
SuperYatzy: Tidsfordriv
Mileage: Holder styr på min brændstof forbrug og føre statestik
Dolphin Browser: Godt når man skal surfe
Shazam: Til at genkende et nummer man høre.
Danish dictionary
Free advance task mannagere: Kan lukke programmer ned.
SayMyName: Så siger den hvem som ringer.
Google Sky Map: Så har du styr på stjernehimlen.
Currency Converter
Unit Converter
Places Directiry: Kan du finde forskellige ting i nærheden af dig.
TV 2 News Widget: Se nyheder i tekst
Astrid Task: Rigtig fedt program til at holde styr på arbejdes opgaver, kan meget.
GDocs Notepad with sync: Kan sync dokumenter med google
dgAway: Kan lave auto svar til for der ringer og skriver. Kan også vidersende sms'er
SMS Scheduler: Kan sende sms til folk på bestemte tidspunkter.
Metal Detector: Fordi den kan...
Tak for listen Will, det er jo et virvar at sætte sig i alle de muligheder og lige se hvilke programmer, der letter arbejdet og udnytter telefonens potentiale. Så superlækkert!
Husk Google Goggles. Det er desværre kun android det er ude til endnu
Nu når snakken falder på programmer, så har pcworld.dk også lige lavet en liste med 10 fede programmer til Android - http://www.pcworld.dk/art/11337?fpindex ... lock&i=113.

Nogen der har prøvet den lækkede ROM opdatering ??
Version 2.1 er ude på nettet..
Version 2.1 er ude på nettet..
/Lunapark