Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Afkodningen af din blue ray film sker jo i din afspiller.
Det de mener, uden at have læst det, er vel at hvis du skal bruge kort og ikke en boks. Altså hvis du har en kortlæser i dit tv, så skal tvét have en dekoder selv.
HD ready tv betyder vel kun at det kan klare en HD opløsning, hvorimod TDC s løsning kræver at de tv kan afkode signlet selv. Med mindre du bruger deres boks som vel må have en dekoder.
Har dog ikke læst det du linker til.
Må jeg gøre når jeg kommer hjem
Aha! Så hvis jeg evt. hoppede på HD-boksen (uden harddisk), så ville jeg fint kunne bruge den på mit tv? Ja, det må jeg jo kunne som jeg selv tolker det. Dog er jeg løbet tør for HDMI-stik. Ihh!
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Jeg sad og kiggede lidt på digital tv i dag. På overstående side, der skriver YouSee: "* forudsætter at tuneren i dit tv understøtter HDTV. Det er ikke nok at tv'et er HD-ready". Mit tv er svjh kun HD-ready og ikke Full HD. Kan det så virkelig passe at man ikke kan bruge sådan en YouSee-boks? Det afspiller da fint Blu-ray film i 1024p - eller er det bare mig der fatter brikker af alt det her?
Men ja Down, hvis jeg så har YouSees boks, så klarer den jo alt dekodningen, og det er derfor ligemeget hvilken type tuner jeg har i mit tv? Blot der er en HDMI-indgang. Eller sådan forstår jeg det hvert i fald.
3Dotz .. har du evt. et link til sådan en HDMI-switch?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Man kan groft sagt sige at den boks som YouSee udbyder er den boks som er indbygget i mange TV nu til dags. Dog giver boksen flere muligheder såsom leje af film, mv.
Det ville selvfølgelig være smart at samle det hele i tv'et, og evt. få et tv med flere HDMI-stik. Men så gammelt er mit tv altså heller ikke, så vil det være billigere at gå ud og leje YouSee's boks - også evt. supplere med HDMI-switch som 3dotz snakker om. Men indtil videre går det nu fint.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Til hver en tid vil jeg holde mig fra bredbåndstv.
Har hørt flere klage over, at billedet hakker, men lige så vel er fordelene ved antennekabel-system i mine øjne bredbånd langt overlegen. Specielt ved flere tv.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Kan så sige også sige at jeg ikke kan få yousee selvom jeg godt kan få TDC home trio forstår desvære ikke det helt da begge er TDC net men har så udover det valgt telia da tdc først ku levere varen slutningen af april syntes det er ringe men telia ku levere af 5 dage så telia desvære, men hvem kan levet uden net og tv/CA