Pensionist-Klub!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

FrZ skrev:PS. Creddy - du skal da også passe på xD
ja, ved godt.. har oss tænkt lidt over det efter ham der i går.. ;)
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

PinK^^ShadoW skrev:
dwr skrev:
PinK^^ShadoW skrev:
Deejay_Wonder skrev:vi samler et CA-tæskehold og tæsker den lille gnom
jeg er frisk!! nogen der kan spore sådan en ip :?
Hvor ville det være sørgeligt. At smadre en fyr pga. noget så lavt som et par dumme indlæg på et forum.
Iøvrigt kan jeg nemt spore IPen lige så langt som du kan komme uden en kendelse, men det fører dig kun til personen's hovedcentral - hvilket indsnævrer det til måske mellem 40.000 og 500.000 brugere afhængigt af, hvilken og hvor.

Der er ingen grund til at piske en stemning op. Klovnen er bannet og så må det være godt. Han kan sagtens sidde og læse det her, hvis det er. Han kan bare bruge en open proxy eller http tunnel. Der er også flere muligheder, men det er ligegyldigt..
det var også ironisk ment... så rolig kunne da ikke smadre for et dumt indlæg
nææh selvfølgelig mente jeg det. Jeg vil meget gerne tæske ham for et latterligt indlæg - det er grund nok tsk tsk tsk - læs mellem linjerne næste gang
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Jeg lukker denne tråd nu..

Ophavsmanden er bannet, og så er der ikke grund til at koge mere suppe på den sag..

Regards

TheJackal
Moderator
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Låst