Hvad ønsker i jer i julegave?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

PinK^^ShadoW skrev:hehe drud... det der bliver billigere efter jul er som regl reste vare, som skal ud inden forårs varene kommer!!!
Hmm alle tilbud er restvarer eller varer som er sat meget ned i pris, men tilgengæld kun er i et minimalt antal for at lokke mange kunder til... butikkerne laver sgu ikke tilbud for at gøre dig eller andre glade, men for at tjene penge
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Fairground
CA Party Freak

Indlæg af Fairground »

PinK^^ShadoW skrev:okay super... du bliver fri så... ikke noget jul til fairground... er du så glad??
Hvis du lover jeg slipper for alt hvad der hedder jul, gran, nisser, gaver og alt det andet djævelskab så ja, men så skal du også holde hvad du lover!
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

I hearby rule in favor of the prosecutor
PinK^^ShadoW
Geografisk sted: langt væk

Indlæg af PinK^^ShadoW »

hvis du vil slippe for det skal du nok blive hjemme under dynen til at stykke ind i januar!!!
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
Casper
Chart Attack VIP

Indlæg af Casper »

Lokefar skrev:-bøger om coaching
:)
Finansiel, eller personlig udvikling?
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

PinK^^ShadoW skrev:...og tit smagsprøver i de forskellige butikker...
Det er der sgu da i forvejen.

Jeg er ret enig med Fairground.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

må indrømme at det jul hellere ikke er så stor en ting for mig. gad vide om jeg kommer i jule stemning i år. måske d. 24 i et par timer.

og alle de finer argumenter som pink kommer med skriger jeg pas til, for ingen af dem rammer mig.

Jeg har squ mere skole at se til i december end i f.eks febuar.

Og maden....tjaa aldrig været vild med julemad eller generalt "traditionel dansk mad".

Nej du jeg fejre sommeren og min egen sejhed (og mener ikke når jeg bider i mig selv)

Fair vi brude fejre anti jul sammen næste år.
Zivago

Indlæg af Zivago »

Tja - jeg må da nok indrømme, at julen heller ikke betyder noget for mig.
jeg ville måske have det anderledes, hvis jeg selv havde en familie at "kræse" lidt om.
Fra mit synspunkt, er ideen med julen "ødelagt". Den burde være hjerternes fest - men er istedet gavernes fest. Den er blevet alt for kommerciel.

Iøvrigt - synes jeg at det er lidt skørt, at man bruger en måneds tid, på at forberede sig på en "hyggeaften" - der er overstået på få timer.

Det er da altid godt, at få lidt godt at spise. Men - det kan man da gøre hele året rundt. Og det er da lidt sjovere, at komme med en gave til nogen - mens de mindst venter det.

Bortset fra det - så må i andre da have en god jul.

Zivago
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

DjMail skrev:Gad vide om jeg kommer i jule stemning i år. måske den 24. i et par timer
Det er også nogenlunde sådan med mig...
Fairground
CA Party Freak

Indlæg af Fairground »

DjMail skrev:
Fair vi brude fejre anti jul sammen næste år.
vi fejrer lukke ugen på Ibiza næste år
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

husk at vi skal bruge en måned på at blive klar.

var det ikke noget med at snapse havde en ven som købte hus dernede ? jeg forudser en billig overnatning
Besvar