Basshunter - Boten Anna

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Morten89aalb

Indlæg af Morten89aalb »

Den er så fed :D
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Sive, ja.

Hmm, hvorfor rel'er man det samme nummer under to forskellige titler; Boten Anna <-> Den Där ANNA ?:roll:
Morten89aalb

Indlæg af Morten89aalb »

mikkel_hansen_99 skrev:Kan simpelthen ikke se hvorfor dælen den er så god. :roll: Please - somone explain!
Fed rytme, fed stemme, fedt lavet, fed tekst, fedt tempo, fed til fest + der er gimmick og hooks. Den er cool!
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Morten89aalb skrev:
mikkel_hansen_99 skrev:Kan simpelthen ikke se hvorfor dælen den er så god. :roll: Please - somone explain!
Fed rytme, fed stemme, fedt lavet, fed tekst, fedt tempo, fed til fest + der er gimmick og hooks. Den er cool!
Det siger man vel om de fleste trance-numre lige når de kommer ud?

Se nu for eksempel My Humps (godt nok ikke trance, men..), pigerne var HELT vilde med den lige da den kom frem, men en måned efter hørte man den overhovedet ikke mere... Jeg har en idé om at denne her kører efter samme princip...
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

mikkel_hansen_99 skrev:
Morten89aalb skrev:
Det siger man vel om de fleste trance-numre lige når de kommer ud?

Se nu for eksempel My Humps (godt nok ikke trance, men..), pigerne var HELT vilde med den lige da den kom frem, men en måned efter hørte man den overhovedet ikke mere... Jeg har en idé om at denne her kører efter samme princip...
Hvorfor kan du ikke bare fatte, at der er folk der har en anderledes musiksmag end dig? Og det skal de da forhelved også have lov til.
BØH
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

goafreak skrev:Hvorfor kan du ikke bare fatte, at der er folk der har en anderledes musiksmag end dig? Og det skal de da forhelved også have lov til.
Det kan jeg skam også godt. Jeg skriver bare mine argumenter for hvorfor JEG ikke synes den er god. Og det har jeg gjort nu, så nu holder jeg mig (formnetlig) fra denne tråd.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Så har Anna også ramt diskotekerne, jeg hørte den i byen i går her i Slagelse og jeg kan se på dkbn.dk at den vist også har ramt Piccadilly i Hillrød:

"Anna Boten Går amok! // lørdag 13 maj 06"

Den er da meget sød :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Her i Nordjylland er den også i heftig rotation. Er i hvertfald faldet over den flere gange.
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Så sent som her i nat, i byen i Nykøbing Sjælland spillede de den hhv. på Whats Up og ChekPoint 5 gange på under 5 timer :-o Folk gik også helt amok :p (inkl undertegnede :D:D )
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Har også været udsat for den i byen et par gange, så det ser ud til det kan blive en hård sommer nu hvor jeg hører til den gruppe der ikke er tilhænger af den :(
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

Den er jo nok på vej ud igen snart :)
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Basshunter-Den_Daer_ANNA-Promo_CDS-SE-2006-XxX

Ja så slap i ikke længere.. nu er det et officielt eksisterende stykke musik ;)
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

UnitedPublic skrev:Basshunter-Den_Daer_ANNA-Promo_CDS-SE-2006-XxX

Ja så slap i ikke længere.. nu er det et officielt eksisterende stykke musik ;)
Øhh, kig en side tilbage - jeg delte den for snart en uge siden - ja i det release :roll: :roll:
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Haha... jeg læste kun side 1 af tråden og den sluttede 6. maj ;)
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Så er den fremme, til dem af jer som vil ha' den orginalt..

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903&session=1
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Amh, du er også hoppet i cdon.com-fælden...:P Du kan ikke bruge linket i adressebaren til noget - det er til hovedsiden. Du er nødt til at kopiere det nede fra siden ved at holde musen over liniket til maxi'en og vælge "Kopier genvej" (i IE)... Så bliver linket følgende: http://www.cdon.com/product.phtml?prod=588024 .:)
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

mikkel_hansen_99 skrev:Amh, du er også hoppet i cdon.com-fælden...:P Du kan ikke bruge linket i adressebaren til noget - det er til hovedsiden. Du er nødt til at kopiere det nede fra siden ved at holde musen over liniket til maxi'en og vælge "Kopier genvej" (i IE)... Så bliver linket følgende: http://www.cdon.com/product.phtml?prod=588024 .:)
Arh, for søren... Min fejl.. .ARRRRH HVOR PROVO, CDON.COM!!! :evil: :evil: Men tak for det Mikkel :)
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

mikkel_hansen_99 skrev: (...) Så bliver linket følgende: http://www.cdon.com/product.phtml?prod=588024 .:)
...Hvilket heller ikke virker.. ;)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

TheJackal skrev:
mikkel_hansen_99 skrev: (...) Så bliver linket følgende: http://www.cdon.com/product.phtml?prod=588024 .:)
...Hvilket heller ikke virker.. ;)
Næ, det er sq rigtigt... Nå, for dem af jer som vil ha' singlen for 19 kr. Så gå ind på CDON.com og søg efter basshunter Så kan i selv finde den :)
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

Besvar