Værnepligt..

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Så er det jo kun at sige tillykke. Du slap, men det er nu meget sundt for unge mennesker at tage en tur forbi forsvaret og lære lidt disciplin og samarbejde.

Men stort tillykke
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Det samme skete for undertegnede, var inde og trække tilbage i 2002, nr. 23970 præcis. Fik et brev i forgårs, vi kan ikke bruge dig sålænge vi er i fredstid, hvilket også er ret godt. Men beredsskabstyrelsen, er et hit at søge på, da mange gør det, hvilket vil sige at sandsynligheden for at man kommer ind er mindre.

@3dotz; Måske mangler jeg disciplin..½½
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Vil give 3 dotz ret, forsvaret er helt sikkert sundt, og specielt for den generation som skal til session de næste par år.
Der er en seriøs mangel på respekt for autoriter og generalt mangel på respekt.

Slap selv for session, grundet et smadret knæ. Men hvis jeg skulle ind ville jeg da helt sikkert tage det som en oplevelse. Og det er jo kun 4 mdr de fleste steder nu, er det ik ?
Besvar