Citat leg?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Kom så med et guldkorn QL :D
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

I'll organize revolt, exact a death for a death, and I'll never rest until every Saxon in this shire can stand up free men and strike a blow for Richard and England
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

QrazyLeg skrev:I'll organize revolt, exact a death for a death, and I'll never rest until every Saxon in this shire can stand up free men and strike a blow for Richard and England
Min første umiddelbare indskydelse var noget hen ad svaret, men med en klam google søgning blev jeg sikker i min sag, så mener ikke jeg er berettiget til og svare :)
<---------------------------->
§1 I'm always right
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Ej man skal ikke bruge google... så er legen ikke sjov. Dog er jeg næsten sikker på du tænkte på en anden udgave af filmen end den det var :)

Der siger hovedpersonen nemlig noget lignende... Man beholdte sætningen fordi den var essentiel for filmen nemlig :D
Om du skal komme med svaret og køre den videre, må du for min skyld selvom. Jeg laver ikke reglerne :)
Brugeravatar
JayJay^^

Indlæg af JayJay^^ »

QrazyLeg skrev:Ej man skal ikke bruge google... så er legen ikke sjov. Dog er jeg næsten sikker på du tænkte på en anden udgave af filmen end den det var :)

Der siger hovedpersonen nemlig noget lignende... Man beholdte sætningen fordi den var essentiel for filmen nemlig :D
Om du skal komme med svaret og køre den videre, må du for min skyld selvom. Jeg laver ikke reglerne :)
Det med udgave af filmen var netop grunden til jeg skrev "Min første umiddelbare indskydelse var noget hen ad svaret" :)

Og ja, GOOGLE er SNYD, netop derfor jeg fratog mig retten til og svare, og tvivler faktisk en del på at der er nogle herinde der gætter den uden en lille smule hjælp fra ulovlige midler
§1 I'm always right
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Braveheart? :)

Edit: Havde svaret i tankerne men bare i en anden udgave ;) Kunne imdlertidig ikke vente længere så googlede den og havde ret i mit andet bud :lol:
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Og nej ikke Braveheart :)
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

QrazyLeg skrev:I'll organize revolt, exact a death for a death, and I'll never rest until every Saxon in this shire can stand up free men and strike a blow for Richard and England
King arthur? eller Robin Hood filmen fra 1991 med Kevin Coster?
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

LeG0lAsDK skrev:
Robin Hood filmen fra 1991 med Kevin Coster?
Så blinkede en pærer her...

mit gæt er robin hood filmen fra 30'erne (mener nok det er den fra engang i 30'erne)....

er det korrekt?!?
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Ja det er korrekt Bubbie. Det er fra Oscar-vinderen med Errol Flynn "The Adventures of Robin Hood" fra 1938. Det er faktisk en af de første spillefilm i farver :)
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Nice..

Her kommer så et bidrag til gamet...

How long before the army is ready?
Half of our men are still coming. We have to arm them...
How long?
Noon.
Make it sooner.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg ved hvor det er fra, men vil ikke svare før i aften. Hvis folk ikke har gættet det der, så giver jeg mit bud på denne episke film...
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Bubbie skrev:Nice..

Her kommer så et bidrag til gamet...

How long before the army is ready?
Half of our men are still coming. We have to arm them...
How long?
Noon.
Make it sooner.
Tror vi skal tilbage til Troy right? Mener det er i den verden med store middelsaldersmaskiner osv. Lyder ikke som Vietnam eller...
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

LeG0lAsDK skrev:Tror vi skal tilbage til Troy right?
Helt korrekt..
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

LeG0lAsDK skrev:Tror vi skal tilbage til Troy right? Mener det er i den verden med store middelsaldersmaskiner osv. Lyder ikke som Vietnam eller...
Og så er det så din tur LeGOIAsDK :D
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Okay, her kommer mit bidrag...

Person 1
If you had to gues why she left you alive
What would be your guess?

Person 2
Guess it wouldn't be necessary.
She informed me...
She said I could keep my wicked live for two reasons

Person 3
As I said before..
I've allowed you to keep your wicked live for two reasons.
And the second reason is, so you can tell him, in person
everything that happened to you tonight. I want him to witness
the extend of my mercy by witnessing your deformed body.
I want you to tell him all the information you've just told me.
I want him to know what I know.
I want him to know what I want him to know.
And I want them all to know, they'll all soon be as dead as already

Burde ligge lige til højrebenet... :)
Brugeravatar
JayJay^^

Indlæg af JayJay^^ »

Ja, den ligger vist lige til højre benet :D

Det er da Kill Bill, hvis jeg ikke tager helt fejl :)
§1 I'm always right
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Kill Bill 1
Billede
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Ja, det er Kill Bill 1, citatet stammer fra.... Nu ved jeg ikke om det er Jay Jay eller Zster som skal have æren af at fortsætte... Retfærdigvis må det være Zster da han giver den rigtige titel og nummer på filmen.... Så go go go Zster :)

Sorry Jay Jay, måske skal jeg finde en bedre en næste gang, hvis jeg kan vinde den tilbage... Men valgte dette citat eller dialog om nogen vil kalde det... da jeg har erhvervet en vis herres box set.... ;) Håber han snart kommer med noget nyt og arbejder mens han ryger joints (det sidstnævnte var vist skyld i at der gik så lang tid fra Pulp Fiction til Jackie Brown og igen til Kill Bill 1+2)...
Brugeravatar
JayJay^^

Indlæg af JayJay^^ »

Hmm.. Ved udemærket godt det er fra 1'eren, skrev bevist ikke tallet, tager det som en selvfølge at, når man ikke skriver tallet snakker man automatisk det som en 1'er af en film, og for den sags skyld alt andet, men det er åbenbart bare mig der ser det sådan :?
§1 I'm always right
Besvar