Tiesto til Parken d 10 Nov.
Redaktør: Moderators
Hehe det er journalistens pligt at sætte sig tilstrækkeligt ind i stoffet til at formidle det, så det er forståeligt for mening mand, og ikke usandt i forhold til eksperter.
Det journalisten gør her, er jo fint nok, da tiesto er kåret mange gange og mange "eksperter" vil også mene at han er verdens bedst - men ligeså mange og efter min overbevisning en hel del flere, vil sige at han ikke r verdens bedste.
Men det er en diskution der bunder i smag og det er umuligt at lave en undersøgelse der vil blive bredt accepteret. Når der er tale om kunst og kultur, kan kan vel i højgrad argumenterer for at den med fleste fans, er den bedste. Da det i sidste ende handler om smags sag og rammer tiesto flere menesker end f.eks PVD eller Felix Da housecat - jamen så er han vel "bedre"
Det journalisten gør her, er jo fint nok, da tiesto er kåret mange gange og mange "eksperter" vil også mene at han er verdens bedst - men ligeså mange og efter min overbevisning en hel del flere, vil sige at han ikke r verdens bedste.
Men det er en diskution der bunder i smag og det er umuligt at lave en undersøgelse der vil blive bredt accepteret. Når der er tale om kunst og kultur, kan kan vel i højgrad argumenterer for at den med fleste fans, er den bedste. Da det i sidste ende handler om smags sag og rammer tiesto flere menesker end f.eks PVD eller Felix Da housecat - jamen så er han vel "bedre"
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
Ja der er korrekt han har fået flest stemmer hos DJ Mag, men et kig på deres liste gør det lidt svært at tage seriøst,DjMail skrev:Hehe det er journalistens pligt at sætte sig tilstrækkeligt ind i stoffet til at formidle det, så det er forståeligt for mening mand, og ikke usandt i forhold til eksperter.
men efter min overbevisning kan man ikke tildele en titlen som verdens bedste dj uden at sætte en genre på.
Tiesto er jo kun verdens bedste dj set fra trance verden.
Men ikke mere hate her fra
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Tiesto´s DVD release Party
Unummererede pladser
Standard-billetter: billet til salen (gulvet) incl. Tiesto´s nye DVD - kr. 795,- + gebyr
VIP: billet til balkonen incl. signeret DVD - velkomstdrink og Champagne - kr. 1.195,- + gebyr
DVD´en udleveres ved indgangen
Dørene åbner kl. 20:00
kl. 21-22 Support DJ
kl. 22-24 DVD
kl. 24-01.30 Tiesto
Kild: billetlugen.dk
det var så 1:30time han spillede
min fejl
Unummererede pladser
Standard-billetter: billet til salen (gulvet) incl. Tiesto´s nye DVD - kr. 795,- + gebyr
VIP: billet til balkonen incl. signeret DVD - velkomstdrink og Champagne - kr. 1.195,- + gebyr
DVD´en udleveres ved indgangen
Dørene åbner kl. 20:00
kl. 21-22 Support DJ
kl. 22-24 DVD
kl. 24-01.30 Tiesto
Kild: billetlugen.dk
det var så 1:30time han spillede