Glædestråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

dwr
Moderator

Re: Glædestråd

Indlæg af dwr »

Det tør siges :) 5,6 normalsider :o
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Har langt om længe fået min iPhone4...! :D

Og til alle Jer iPhone-haters der sikkert vil belære mig at androids er det eneste rigtige..: Well, suck me sideways!! :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

Jeg fik min HTC Desire sidste mandag, og jeg er stadig helt oppe at køre over den.. Fandeme en fed mobil! :)
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Kan nu sagtens forstå dig Chreddy1. Har haft min Desire i 4 måneder efterhånden og har ikke kigget min tilbage siden, den er fantastisk :)
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Var til verdens bedste bryllup i lørdags, hvor min søster og svoger sagde ja til hinanden. Det er det mest afslappede og utraditionelle bryllup jeg har været til, og det var bare den bedste fest.
Billede
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Sunshine skrev:Var til verdens bedste bryllup i lørdags, hvor min søster og svoger sagde ja til hinanden. Det er det mest afslappede og utraditionelle bryllup jeg har været til, og det var bare den bedste fest.
/me synes godt om :thumbright:

...og glæder mig iøvrigt over, at man med 35k på lommen kan købe en velfungerende varevogn, med ufattelig herlighedsværdi,
set med en solo-selvstændig erhvervsdrivendes øjne.
Fandt en pæn sort metal Opel Vivaro 1,9 DTi, til 35k incl. moms - Misa like :D
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Var til min sidste eksamen i går, fik verdens bedste gaver, og i dag skriver jeg ansøgning til noget nær drømmejobbet. Har faktisk næsten lige snakket med min forhåbentlig kommende chef, han lyder enormt flink. God uge? Det tror jeg nok.

Iøvrigt var en af gaverne :love7::
Billede
Så kan jeg vist kun tillade mig at være glad
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Du skal da også have et tillykke herinde

Har været til møde omkring fremtidige events, hvor der følger en del penge med til at gå amok med :) Det er meget sjovere at brainstorme når man ikke behøver tænke på om det er muligt pga. økonomi lige med det samme
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Det gør det nemlig meget sjovere. Der er intet værre end at konstant at skulle vende og dreje hver en krone.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

QrazyLeg skrev:Det gør det nemlig meget sjovere. Der er intet værre end at konstant at skulle vende og dreje hver en krone.
Heh, ja verden bliver hurtigt en anden... Er dog ikke helt tilvænnet den nye indkomst endnu - sparer mellem 10.000-15.000 op om måneden. Men det er rart i byen - man vågner ret ligeglad selvom man lige har brugt en halv månedsløn :)

Glæd dig. Og start nu ikke dit eget selv, det er den sikre vej til 70+ timer om ugen uden løn... En af mine venner er lige gået solo, det er godt nok hårdt :/
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

FrZ skrev:Og start nu ikke dit eget selv, det er den sikre vej til 70+ timer om ugen uden løn... En af mine venner er lige gået solo, det er godt nok hårdt :/
Been there, done that. Og er langt væk fra det igen. Er lige blevet tilbudt et job som underviser (skal vist nok undervise på engelsk), og har ansøgt et branchejob et rigtig godt sted. Men jeg har ikke travlt. Studiejobbet har jeg forlænget til nu at være 34 timer om ugen, så jeg undgår dagpenge, for jeg gider simpelthen ikke at skulle ind i det system så længe jeg kan undgå det. Jeg vil hellere have 9.500 udbetalt om måneden for at arbejde end samme beløb for dagpenge.
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

QrazyLeg skrev:
FrZ skrev:Og start nu ikke dit eget selv, det er den sikre vej til 70+ timer om ugen uden løn... En af mine venner er lige gået solo, det er godt nok hårdt :/
Been there, done that. Og er langt væk fra det igen. Er lige blevet tilbudt et job som underviser (skal vist nok undervise på engelsk), og har ansøgt et branchejob et rigtig godt sted. Men jeg har ikke travlt. Studiejobbet har jeg forlænget til nu at være 34 timer om ugen, så jeg undgår dagpenge, for jeg gider simpelthen ikke at skulle ind i det system så længe jeg kan undgå det. Jeg vil hellere have 9.500 udbetalt om måneden for at arbejde end samme beløb for dagpenge.

Det er også bare federe selv at tjene sine penge. Hellere selv tjene lidt penge end at skulle på dagpenge.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Har haft en alt for fed weekend med blip festival på platform4. Især at få lov til at gå amok med lys i Hedegaard endnu engang og få lavet et 9-10 etagers VU-meter :)
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Fangede lige en bid af "Amalie's Verden" ved et tilfælde. Nåede at se cirka 1 minut og i det minut blev noget bare lige sat på plads for mig...
Amalie's mor fortæller hende: "Er det ikke fedt? Alle dem, der sagde, at du skulle studere og havde brug for en studentereksamen, de tog bare fejl! Du viste dem, at du det har du slet ikke brug for!"

... æblet er godt nok knapt faldet nogen steder. Muligvis sidder det stadig på grenen.... Eller vent - det gør det jo!

Anyway, det morede mig godt nok. Overvejer at begynde at se det - sådan lidt som Sidney Lee. Frivillig, offentlig ydmygelse.
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

dwr skrev:Fangede lige en bid af "Amalie's Verden" ved et tilfælde. Nåede at se cirka 1 minut og i det minut blev noget bare lige sat på plads for mig...
Amalie's mor fortæller hende: "Er det ikke fedt? Alle dem, der sagde, at du skulle studere og havde brug for en studentereksamen, de tog bare fejl! Du viste dem, at du det har du slet ikke brug for!"

... æblet er godt nok knapt faldet nogen steder. Muligvis sidder det stadig på grenen.... Eller vent - det gør det jo!

Anyway, det morede mig godt nok. Overvejer at begynde at se det - sådan lidt som Sidney Lee. Frivillig, offentlig ydmygelse.
Så kun nogle glimt af det i søndags, men den familie er så skræmmende langt fra virkeligheden.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Endte med at hente afsnittet for at se det.
Jeg er bare ked af, hvordan det pigebarn får understøttet alle de der myter om, hvor tåbelige, materialistiske og rigmands børn folk er, når de kommer fra Rungsted, da det på ingen måde repræsenterer det samlede billede.

Hun har da godt nok også nogle mindreværdskomplekser hun skal gøre op for med den måde hun har behov for at gøre opmærksom på, hvordan de altid bor i store huse og hun shopper hver dag og hendes fædre (bemærk flertal) altid har haft røven fuld af penge... Fedt! Din mor er åbenbart god til at kneppe sig til penge? So fucking what?
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

dwr skrev:Endte med at hente afsnittet for at se det.
Jeg er bare ked af, hvordan det pigebarn får understøttet alle de der myter om, hvor tåbelige, materialistiske og rigmands børn folk er, når de kommer fra Rungsted, da det på ingen måde repræsenterer det samlede billede.

Hun har da godt nok også nogle mindreværdskomplekser hun skal gøre op for med den måde hun har behov for at gøre opmærksom på, hvordan de altid bor i store huse og hun shopper hver dag og hendes fædre (bemærk flertal) altid har haft røven fuld af penge... Fedt! Din mor er åbenbart god til at kneppe sig til penge? So fucking what?
Så vil jeg bare lige linke til http://www.bt.dk/kendte/amalies-familie ... s-11-gange
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Der kan man bare se, hvad man går glip, når man ikke følger med i sladderpressen :)
Så bare det afsnit - har ikke styr på, hvad situationen ellers var, men det undrer mig alligevel ikke.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Nu kan man så sige at går man konkurs 11 gange burde man overveje at skifte branche, så nej æblet sidder nok stadig på grenen. - Bare rolig dwr, os jyder tænker ikke pr. automatik at det er sådan man er når man er fra den region af Danmark. Men jeg vil sige at nogle af de Skagenferie-tosser grænser til Amalie. Gudskelov er det, som jeg ser det, en gruppe af mennesker fra området og langt fra alle. Man hyler som de ulve man er i blandt, og så skal der jo ikke meget til at slå en gruppe ud af en normalverdensanskuelse.

Jeg læste lige Amalies verden som værende filmen Amélie - jeg er meget træt i dag... Og tænkte hmm, det kunne jeg da ikke lige huske.
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

QrazyLeg skrev:Nu kan man så sige at går man konkurs 11 gange burde man overveje at skifte branche
Der er jo nogle som spekulerer i at bygge et firma op, hive en masse penge ud til sig selv og så lade selskabet gå konkurs. Ikke direkte selskabstømmer, men i samme kategori.
QrazyLeg skrev:Jeg læste lige Amalies verden som værende filmen Amélie
God film btw.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Besvar