Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
QrazyLeg skrev:Hmm synes ellers Aqua gjorde det fantastisk til Skive Beach Party. Men der var selvfølgelig heller ikke koldt.
Tror egentligt bare, at jeg fandt ud af, at jeg virkeligt ikke kan lide deres musik i længere tid af gangen. Koncerten var dog gratis (selvom andet var beskrevet ved eventet - ved ikke om det var en fejl?), så brokke mig kan jeg ikke helt
- Det blev langt bedre, da dj'en skruede op for hus-musikken, og bålet blev tændt - sad i første række og mærkede derfor direkte strålevarme fra bålet - dejligt
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Så kom jeg til at trykke betal på et nyt Sony KDL 32W5500 fladskærmstv.
Godt man får løn på tirsdag. Det bedste fjernsyn i forhold til mine krav og lyster til ikke at betale mellem 80-120% mere i elforbrug på et 40". Var ellers tændt på et 40" 200 hz tv.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Har lige set den mest fantastiske afslutning på DTM løbet på Norisring. Det var mere end 30 omganges hård kamp og med de 10 mest spændende omgange længe set til sidst.
Der blev overhalet og skubbet, men alt sammen på en fair måde.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Måske et af de mere ligegyldige indlæg i denne tråd.. men..
FUCK det ka gøre mig glad at købe feeeeeeeed trance .. (der røg lige lidt ned på harddisken <3)
Claudia Cazacu feat. Audrey Gallagher - Freefalling
Ronski Speed feat. Mque - Are You?
Sunlounger feat. Kyler England - Change Your Mind
Glæder mig til en weekend i Amsterdam med Sensation fredag, hygge og afslapning lørdag - måske Sensation om aftenen, men ellers en tur i byen og se hvad Amsterdam har at byde på.