paris H.acked

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Nicky Hilton og Todd Andrew Meister var gift fra 15 august til 9 november 2004...

Vil lige tilføje at marts måneds udgave af "Seventeen" indeholder nogle gode billeder af de to søstre. Vil være fløjtende ligeglad med hvem der ligger ved siden af mig i min seng.

Og når vi nu lige er ved "The Simple Life" så har Nocole Richie lige fjernet den glamour respekt der var om hende efter hendes tilståelse af herion-afhængighed og efterfølgende afvænning. Nok fordi hun blev anholdt i starten af 2003 for besiddelse af herion... men det tæller ikke i Hollywood. Efter sigende så skulle hendes kommende mand, nuværende forlovede, DJ AM (Adam Goldstein), være blevet godt tosset da Nicole flashede sin overkrop på catwalken... Jeg kan egentlig godt forstå det. De billeder/film skuffede mig en del. Så lækker er den krop ikke. Og apropos gamle grise til yngre kvinder... så er DJ AM ved at runde næsten 32 år mener jeg. Ikke at det er gammelt, men når ens kæreste er 23 så vil jeg synes det er en anelse i overkanten. Han kan jo have børn der er i Nicole's Gudfars omgangskreds... (Michael Jackson)
Senest rettet af QrazyLeg 22 feb 2005, 00:06, rettet i alt 1 gang.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Zlinky skrev:edit: Så lige det afsnit igennem, og der var ikke noget at komme efter - så der er nok kun de to til at dele $360.000.000 8O
Ja det var da også noget pis.. røv os.. fuckfuckfuck.. de skal da helt klart til at overveje deres økonomi for ellers har de jo ikke råd til andet end havregryn i slutningen af måneden :lol: :roll:
igloen
Geografisk sted: På Coke-LINE's stjålne cykel!

Indlæg af igloen »

Mig og en makker prøvede at ringe til Christina Aguilera, hvis telefon nummer var i Hiltons adresse bog (Hvis altså det var hende)... Tror hun lå og sov, hun lød i hvert fald træt... Monolog fra samtalen:

Christina?: Hello who is this?
Chistina?: Fuck off you idiots!

Slam så lagde hun sgu på...! Men forstår hende godt... Ville jeg også havde gjort hvis 2 dumme dansker ringede og vækkede hende :)
...::// Team AuG \\::...
Billede
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

igloen skrev:Mig og en makker prøvede at ringe til Christina Aguilera, hvis telefon nummer var i Hiltons adresse bog (Hvis altså det var hende)... Tror hun lå og sov, hun lød i hvert fald træt... Monolog fra samtalen:

Christina?: Hello who is this?
Chistina?: Fuck off you idiots!

Slam så lagde hun sgu på...! Men forstår hende godt... Ville jeg også havde gjort hvis 2 dumme dansker ringede og vækkede hende :)
haha griner :D Men prøv at vente med at ringe til hende indtil det er omkring vores spisetid.. så er klokken 11 a.m. derovre så bliver hun nok ikke så sur ;) men det kunne være fedt at sige hallo..? HAAAAALLOOOOO??? Er det Christina Aguilera??? og det eneste hun siger er bare What the fuck are you saying?! Måske forstår kællingen ikke dansk :lol: :roll:
Zamiel
Geografisk sted: CPH PsycoWard

Indlæg af Zamiel »

jeg er spændt på at høre om de havde brudt ind hos t-mobile eller hendes kode blev lokket ud af hende. De har vist ikke afgjort det endnu og hun er jo blondine. ;)
nco
Site Admin
Kontakt:

Paris Hilton afluret gennem sikkerhedshul

Indlæg af nco »

Det var et seks måneder gammelt sikkerhedshul, der gjorde det muligt for en ung amerikansk hacker at få adgang til celebre mobilfotos af Paris Hilton og fortrolige dokumenter fra en Secret Service-agent. Mobilselskabet T-Mobile havde ikke opdateret softwaren på sin server.

Paris Hilton afluret gennem sikkerhedshul:
http://www.computerworld.dk/default.asp ... leID=27234
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Besvar