Hvad kan gøre CA bedre??????

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Jeg synes at JayJay's idé om at låse/slette "dovenskabstråde" er fin... så fatter folk måske at de skal søge andetsteds først... tror desværre bare den bliver svær at håndhæve... hvilke tråde er fx dovenskabstråde, og hvis en mod mener den er det, har andre mods så samme mening..?! :)

Syntes måske nok det vil være synd at droppe Req-area helt... har squ selv fået en hel del hjælp derinde igennem tidernes løb, og jeg synes det er fedt at man kan få hjælp til fx gamle danske numre som er mere end almindeligt svære at finde andetsteds.. :)
...og tror også at folk måske bare vil begynde at poste req's i General hvis req-area nedlægges...
...Men må indrømme at jeg er lidt i tvivl om hvad der er bedst... :? :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

req area forbliver. Hvorfor lukke noget som blir brugt?? desuden er det en gammel debat som ikke skal genoptages... kom med nogle nye ideer og input!
\\On3
Site Admin
Geografisk sted: CePeHå

Indlæg af \\On3 »

Grafik: Tjaaa... synes ikke sitet behøver at bliver plastret til med en masse unødvendig grafik, men lidt opfriskning med lidt grafik, billeder og farve vil ikke gøre spor.
Jeg melder mig gerne under fanen mht til dette, hvis det har interesse.
Jeg har haft snakket med nco om dette...og er igang med at finde ud af hvorledes sitet skal se ud....Jeg syntes personligt det ville være for "kedeligt" blot at gå ind på PHPBB.com og finde et nyt skin og har derfor mere eller mindre besluttet at vi skal have vores eget tema...

Måske derfor vi 2 skulle kigge lidt på det sammen? ... Send mig evt. en pb med ideer eller lign! :D

Regards, On3
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Vil da også skrive lidt selv om jeg ikke er pisse aktiv...

[2.0.6] Cash Mod
http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=94055#664549
Nu når vi hjælper hinanden kunne det værer meget sjovt at belønne hinanden.

[2.0.6] Simply Merge Threads
http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=149057
Synes jeg vi har brug for tit..

[2.0.6] Topic calendar
http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=150857
Kunne vi jo bruge til at skrive forskellige fester osv ind.

[2.0.10] Add Google Searchbar to Header
http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=229381
Kan man altid bruge..

[DEV] Live IRC Chat via phpBB
http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.ph ... ght=ircbot
Så er der en chance for der er flere som chatter..
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Uden at have ret til det så vil jeg feje de fleste af dine forslag, Will_Not, af bordet. Hvis folk vil chatte så installerer de irc, hvis folk vil søge på google så kender de adressen og hvis vi har en fest så laver vi et opslag.

Specielt den chat og google baren vil bare være med til at gøre boardet endnu mere sløvt + gøre siden lidt for portal agtig.

Jeg synes vi skal holde fast i at vi er et board og ikke alt muligt andet.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

det der med at man kan rate hinanden, er sku nice!
hirayz
Geografisk sted: papkasse

Indlæg af hirayz »

merchandise ville da være cool, ville da helt sikkert sætte en steamer på corolla'en...

:D

hvis der skulle laves om, syns jeg man skulle lave en side istedet for bare et forum, der er jo lavet forsøg på div. chart sites men det blir vist ikke rigtigt til noget ...
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

til jer som gerne vil ha streamer, hvad ville i gerne ha der skulle stå på den ? "Chart-Attack" eller måske web adresse ? eller hvad synes i, og hvor lang er en standard bagrude hehe :)
Darkheart
Geografisk sted: Always under // or above
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

DjMail skrev:til jer som gerne vil ha streamer, hvad ville i gerne ha der skulle stå på den ? "Chart-Attack" eller måske web adresse ? eller hvad synes i, og hvor lang er en standard bagrude hehe :)
Nej tak til webadressen...
- Darkheart -
We fools who love...
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

hehe okay, noteret hehe

sad bare og tænkte på hvad vi ivlle ha på dem
hirayz
Geografisk sted: papkasse

Indlæg af hirayz »

jo da "beam.to/chart" :D

ej "chart.dk" eller "chart-attack"

ku være c00l
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Jeg tror bare, at vi skal indse, at vi er inde i en bølgedal lige nu. Det har vi været før, og vi er altid kommet igen. Chart Attack er blevet lukket ned flere gange, og vi er altid kommet igen.

Hvad der mangler på Chart-Attack lige nu? Mest af alt en samling brugere, som alle føler, at de har noget på hjertet og noget fornuftigt at sige.

I et forum som General Area har vi tidligere kunne diskutere, hvem der skulle være årets side 9 pige, godmodigt mobbet folk, der holdt med det forkerte fodboldhold, diskuteret CA-POT fester, advaret andre mod brugen af diverse hjemmesider og så videre. Der findes masser af gode emner at gå i lag med, og hvad enten det er Tigerdyr, en mod, en garvet eller en helt anden har vi kunnet og bør kunne diskutere tingene med respekt for hinanden.

Vi har dog også haft flere køb/salg episoder, hvor folk tydeligvis er gået galt i byen.

Mix Area er et område, som tidligere nød godt af folks lyst til at lege med musikken, og uanset evner og talent, så har det været sjovt at lytte til de ideer, som folk har med deres mix. Nu hører indlæg i Mix Area til sjældenhederne. Om det er fordi de forskellige mixere enten har mistet tiltroen til deres egne evner eller de har fundet andre græsgange skal være usagt.

Der bliver skrevet en del om at Request Area skal nedlægges. Det er jeg lodret i mod. Ikke kun fordi jeg skal være på tværs, men også fordi jeg selv er bruger af det forum. Hvis der er nogen, som mener at Req. Area er for dem, der ikke gider bruge installere p2p programmer, så lad dog være med at gå der ind. Så skal de forskellige moderatorer nok prøve at styre forummet.

Til dem som gerne vil spille mod hinanden over nettet, så er det da bare at lægge et indlæg i games...Area og udfordre hinanden.

Der bliver efterlyst anmeldelser og charts. Brug dog Review Area. Hvis der er nogen, som har lyst til at anmelde/anbefale noget, så er det da netop der det bør/skal foregå. En anmeldelse er jo en subjektiv holdning til et produkt, og derfor kan anmelderens holdning faktisk ikke diskuteres. Man kan bare skrive, at man ikke er enig i holdningen og så fortælle hvorfor. Så har vi to holdninger, og faktisk endnu en anmeldelse.

For min skyld må der godt komme noget ny grafik på siden, men som the jackal skriver så skal det ikke overdrives. Hvad med at oprette et forum, hvor grafikerne kan more sig med at komponere logoer, wallpapers og andre ting, som kan ende med at blive brugt til merchandise. Lad os kalde det Graphic Area.

For min skyld kan man oprette lige så mange fora som man vil, så længe der kan argumenteres for nødvendigheden i disse.

Hvad angår mængden af *aktive* brugere, så tror jeg tit, at folk vurderer CA til at være i knibe, når nogle af de gamle brugere (inklusiv mig selv) ikke skriver indlæg hele tiden. Jeg tror de fleste ældre brugere bare har indset, at hvis man ikke har tiden og argumenterne til at bidrage til et indlæg, så er det bedre at lade være.

Nu afslutter jeg denne roman. Feffe har opgivet at læse mere efter første afsnit, så hvis en vil være venlig at skrive et kort resume til Feffe, så vil ... være tilfreds.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Re: Hvad kan gøre CA bedre??????

Indlæg af TD-MILI »

- mere implementering af board + irc (1600 brugere online på engang på irc, ville være frækt)

men skulle ca. så næsten ikke have sin egen irc server ??

så vi ikke for uventet gæster ?? :D
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Darkheart skrev:Eller hvad med en eller anden form for chart? Nu hedder det jo Chart Attack, så hvad med at lave noget hitlste, over hvad folk hører herinde, eller noget... Frem for Boogie-woogie-listen-wisten osv. Ikke nødvendigvis kun for danse-danse-musikken, men i det hele taget?
dwr skrev:det med charten er et vildt dårligt forslag for det kræver en enorm indsat og det er kun f.eks. QrazyLeg der har overskud nok til at lave det hver uge og det synes jeg ikke han bør.. Læs på diverse dance charts i tyskland.. det er alligevel det samme som folk hører herinde..
Det er faktisk ikke så svært tror jeg. Det kræver to ting udover musikken. Winamp og et hitlist plugin der til...

Jeg vil foretrække Personal Hit List

Som der står derinde kan de lave dem om til html. Så er det jo bare at sende hitlisten til den der står for det en gang om ugen (hvis den skal være ugentlig) og så må han/hende jo se hvilke sange der bliver spillet hos flest folk den pågældende uge. Det kan blive en top 10 eller 20, med dertilhørende boblere...

Jeg melder mig gerne under fanen til at stå for det, hvis folk er interesseret i at det kommer herinde. Men det kræver jo så også at folk gider at sende hitlisterne... Hvis der kun er tre der deltager så er det jo ikke det fedeste.

Som jeg ser det kunne det være en fed event der bliver "offentliggjort", hver mandag aften. Hvad rykkede egentlig i den forgange uge hos folk :)

Alt herfra... Fortsat god dag (Når nok at skrive mere herinde et sted i løbet af dagen... Kan jo ikke lade være)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Darkheart
Geografisk sted: Always under // or above
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

Jeg' på, i hvert fald... Godt initiativ!
- Darkheart -
We fools who love...
nesia

Indlæg af nesia »

GENIAL IDÈ!! :)

Jeg er i hvert fald på at sende min hitliste ugentligt.
TheJackal
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Hey... så er der kommet priser på keystraps..
..Sidder på skolen lige nu, men smider dem op når jeg kommer hjem.. :)
p0nk

keystraps

Indlæg af p0nk »

... blev det ikke til noget oder was? ville da klæde uno nøglen godt med en fed CA keyhanger :lol:
TheJackal
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Så er der priser på Keystraps!!!
Se mere her:
http://www.feffe.dk/ca/viewtopic.php?t=9118
Alte
Geografisk sted: En sted i det danske land

Indlæg af Alte »

QrazyLeg skrev: Det er faktisk ikke så svært tror jeg. Det kræver to ting udover musikken. Winamp og et hitlist plugin der til...

Jeg vil foretrække Personal Hit List

Som der står derinde kan de lave dem om til html. Så er det jo bare at sende hitlisten til den der står for det en gang om ugen (hvis den skal være ugentlig) og så må han/hende jo se hvilke sange der bliver spillet hos flest folk den pågældende uge. Det kan blive en top 10 eller 20, med dertilhørende boblere...

Jeg melder mig gerne under fanen til at stå for det, hvis folk er interesseret i at det kommer herinde. Men det kræver jo så også at folk gider at sende hitlisterne... Hvis der kun er tre der deltager så er det jo ikke det fedeste.

Som jeg ser det kunne det være en fed event der bliver "offentliggjort", hver mandag aften. Hvad rykkede egentlig i den forgange uge hos folk :)

Alt herfra... Fortsat god dag (Når nok at skrive mere herinde et sted i løbet af dagen... Kan jo ikke lade være)
Har lige lavet en lille test på dette supra forslag...

http://determined-gamers.dk/Alte/MyHitList.html
Besvar