Musicmatters VIDEO Yearmix 2008 (nu med links)
Redaktør: Moderators
Re: Musicmatters VIDEO Yearmix 2008 (nu med links)
Jeg var MEGET begejstret for audio delen da den kom så hvis video delen er så lovende som folk giver udtryk for så er det jo genialt. Vender tilbage med feedback så snart mixet er gennemset!
nogen der har en bruger man ku låne 
Det er imod Rapidshare's handelsbetingelser, så nej.Bakko skrev:nogen der har en bruger man ku låne
Men helt ærligt, 30 dage koster 7 €. Der burde de fleste kunne være med.
Men skal bare være lidt påpasselig, så opdager de ikke så megetRaun skrev:Det er imod Rapidshare's handelsbetingelser, så nej.Bakko skrev:nogen der har en bruger man ku låne
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Ja det ved jeg godt, og jeg skal da ikke pudse glorien for hurtigt.FrZ skrev:Men skal bare være lidt påpasselig, så opdager de ikke så megetRaun skrev:Det er imod Rapidshare's handelsbetingelser, så nej.Bakko skrev:nogen der har en bruger man ku låne
Jeg synes bare ikke det er værd at sætte sin prem account på spil for at spare sølle 53 kr.
Men det er jo heldigvis op til den enkelte.
Man kan os værer heldig at nogen ville gi' en premium, lige pt. kan man oprette en ny prem. bruger i 30 dage for kun 1998 Rapidshare points
Btw. videomixed er super sprødt! Fede overgange og musikken passer genialt, intet lige umideltbart at sætte en finger på. Glæder mig til den næste !
Nice Work!
// HAlleBy!
Btw. videomixed er super sprødt! Fede overgange og musikken passer genialt, intet lige umideltbart at sætte en finger på. Glæder mig til den næste !
Nice Work!
// HAlleBy!
- The melody makes you one with your emotions, and the rhythm makes you believe in it ... We speak music!
Altså jeg forstår godt nok ikke at folk ikke bare bruger jdownloader, det er så simpelt at alle burde kunne finde ud af det.
Pausen for reload mellem hver fil er 15-30 minutter hvorefter den selv starter næste del, dvs at hvis man alligevel sidder en eftermiddag foran pcen, så har man hele dvd/video nede faktisk uden selv at skulle gøre noget arbejde, det kan da næste ikke blive nemmer kan det ?
Jeg venter med spænding på at se videoen når jeg er færdig med at hente
Pausen for reload mellem hver fil er 15-30 minutter hvorefter den selv starter næste del, dvs at hvis man alligevel sidder en eftermiddag foran pcen, så har man hele dvd/video nede faktisk uden selv at skulle gøre noget arbejde, det kan da næste ikke blive nemmer kan det ?
Jeg venter med spænding på at se videoen når jeg er færdig med at hente
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us

-
Aly
- Geografisk sted: lige nede for enden af vejen og så til højre
Lige mine ord!DoMiNaToR skrev: Altså jeg forstår godt nok ikke at folk ikke bare bruger jdownloader, det er så simpelt at alle burde kunne finde ud af det.
Efter som der er en mp3 fil, så er det jo "bare" at klippe og klistre... og det gør i Sq virkelig godt, efter jeg ikke tror i har rodet så meget med Video redigering.
Kan heller ikke se nogle steder hvor det er ude af sync og heller ikke overgangen fejler noget.

Dog er der der jeres logo, som gerne må være lidt mindre og evt fjerne de bar i bund og top, men stadig lade BPM blive ståendne.
En idé vil også være at lege lidt med opløsningen, for er 720x 480 ikke lidt stort når kilden nok er mindre ?
Men Anyway, jeg kunne sq ikke gøre det bedre... Flot arbejde..
Hvad for en program har i brugt til at klippe og klistre ?
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
Fedt med lidt liv i tråden igen, jeg må indrømme jeg havde håbet på lidt flere reviews, da vi har lagt et enormt arbejde i dette.
Super at folk endelig smider nogle reviews
Aly, mange tak for kritikken,logo, "bar" og BPM har vi ikke nogle planer om at ændre, men jeg vil tage huske på det når vi går igang med 09' versionen
Opløsningen skal justeres
dog er kvaliteten af videoerne til 2009 væsentlig bedre.
Vi har brugt Adobe Premiere, og lidt andre små programmer
// Kloojve
Super at folk endelig smider nogle reviews
Aly, mange tak for kritikken,logo, "bar" og BPM har vi ikke nogle planer om at ændre, men jeg vil tage huske på det når vi går igang med 09' versionen
Vi har brugt Adobe Premiere, og lidt andre små programmer
// Kloojve
Super da superb, det med BPM på synes jeg er meget najs. Kunne os værer sweet med nogle lidt vildere overgange og effects, og opløsnigen kunne værer niiice at få i 720p men det kommer jo som sagt desv. an på source video'erne. Ellers super arbejde! Keep it up ;D
- The melody makes you one with your emotions, and the rhythm makes you believe in it ... We speak music!
Så fik jeg også lige set den færdig. Det er jo noget tid siden man jo har hørt selveste mixet, men det varmer stadig at høre det 
Men video udgaven må siges at være alt for nice lavet. og syntes også det er nice med jeres BMP radar.
Savner måske som de fleste bedre video kvalitet/opløsning. Men redigeringen er der jo ikke et sted at sætte en finger.
det virker meget professionelt lavet.
jeg gir den sku
Ku havde givet den en CA mindre pga. nogen af video'ernes kvalitet,
Men når man så tænker over hvor meget tid der ikke må lægge i det her, så får den fuldt udbytte herfra.
Næste gang der holde opvarmnings fest inden man skal ned i byen, tror jeg den er nice at smide op på skærmen.
og bare lade den køre ud.
Men video udgaven må siges at være alt for nice lavet. og syntes også det er nice med jeres BMP radar.
Savner måske som de fleste bedre video kvalitet/opløsning. Men redigeringen er der jo ikke et sted at sætte en finger.
det virker meget professionelt lavet.
jeg gir den sku
Ku havde givet den en CA mindre pga. nogen af video'ernes kvalitet,
Men når man så tænker over hvor meget tid der ikke må lægge i det her, så får den fuldt udbytte herfra.
Næste gang der holde opvarmnings fest inden man skal ned i byen, tror jeg den er nice at smide op på skærmen.
og bare lade den køre ud.
Celebrate Your Life With House